FreshMail.pl

5 kroków do zwiększenia sprzedaży dzięki Facebookowi. Odcinek 1: Grupa docelowa.

Większość przedsiębiorców już zdaje sobie sprawę z tego jak istotna jest obecność w sieci, jednak zdanie „Internet jest ważny dla prowadzenia biznesu” było aktualne jakieś 10 lub nawet 15 lat temu. Obecnie działanie w sieci jest nie tylko niezwykle pomocne, ale też niezbędne i konieczne dla prawidłowego funkcjonowania firmy. Prowadząc biznes musimy zawsze obserwować zmiany…

Czytaj dalej

Dlaczego Twoja strona internetowa wymaga modernizacji?

Wszyscy zdajemy sobie sprawę jak ważna przy prowadzeniu firmy jest obecność w sieci. Już od wielu lat posiadanie strony internetowej oddziela profesjonalne firmy od pozostałych. Nie ma się co dziwić, bo posiadanie witryny jest podstawową formą pozyskiwania klientów (prezentacja oferty, zdjęcia produktowe itp.) oraz sposobem komunikacji z nimi (live chat, formularz kontaktowy). Niestety jednak nie…

Czytaj dalej

Najpierw klient, potem sprzedaż.

Dzisiejszy wpis na blogu, nie przedstawi żadnej teorii o tym jak należy traktować klientów, aby kupili oni od Ciebie produkt. Nie opiszę żadnej cudownej techniki, nie pokażę żadnego triku marketingowego, który cudownie sprawi, że po przeczytaniu tego wpisu wpłynie wam milion złotych na konto. Dziś pokażę jak my budujemy dobrą, długofalową i przyjacielską relację z…

Czytaj dalej

Czym jest content marketing i dlaczego warto w niego inwestować?

Klientów pozyskiwać można na wiele sposobów, budować wizerunek firmy również. Grunt to wybrać ten skuteczny i odpowiadający naszej działalności model. Problem w tym, że okoliczności i trendy się zmieniają i czasem nie sposób za nimi nadążyć. Marketing treści stawia na zdobycie klienta poprzez zbudowanie trwałej, dobrej relacji. My dajemy klientowi wartość w postaci przydatnych treści,…

Czytaj dalej

Jak sprawić, by klienci wracali?

Jednym z większych problemów przedsiębiorców jest skupienie wyłącznie na pozyskiwaniu nowych klientów. Największe środki inwestowane są w reklamę i marketing skierowany właśnie do tej grupy, niestety wciąż nie wszystkie firmy doceniają stałych klientów i tracą przez to bardzo wiele. Dobre relacje z klientami procentują w późniejszym czasie. Raz zdobyty klient (jeśli ma już do Ciebie…

Czytaj dalej

Jak pozycjonować stronę internetową?

Czy wiesz, że na pozycję Twojej strony w wyszukiwarce Google ma wpływ ponad 200 różnych czynników? Niektóre z nich są sprawdzone i oczywiste, niektóre to wciąż tylko spekulacje, natomiast od dłuższego czasu widać pewną tendencje do której zmierza Google. W poniższym artykule przedstawię 9 ważnych czynników pozycjonowania, a w nich znajdziecie ponad 20 szczegółowo opisanych…

Czytaj dalej

Skuteczna reklama, a niski budżet – firma w internecie

1. Ogłoszenia na portalach To jeden z najprostszych i zdecydowanie najtańszy sposób na wypromowanie swoich usług czy też produktów. Wybór jest spory, największe portale ogłoszeniowe, takie jak olx, gumtree czy lento są powszechnie znane. Codziennie korzystają z nich tysiące osób, które wyszukują konkretnych produktów. Jeśli będziesz tam obecny ze swoją firmą- prawdopodobnie trafią też do…

Czytaj dalej

Skuteczna reklama a mały budżet – reklama offline

Część pierwsza – reklama offline Mimo rozwoju technologii i samej reklamy oraz marketingu wciąż skuteczne bywają tradycyjne formy promocji biznesu. W zależności od branży oraz wielkości i lokalizacji firmy warto wybrać jedną lub kilka ze znanych od wielu lat metod pozyskiwania klientów i zdobywania rozgłosu. – ulotki, plakaty i wizytówki – aranżacja witryny – udział…

Czytaj dalej

Nasze ulubione aplikacje do organizacji pracy

Czasem lista spraw koniecznych do załatwienia i ilość pracy do wykonania wydaje się przekraczać nasze możliwości i nie musi się to odnosić tylko do przedsiębiorców. Zdarza się również, że z jakichś powodów jesteśmy po prostu mniej produktywni i realizacja założonych celów przychodzi z większą trudnością. Przedstawiamy listę naszych ulubionych (w większości darmowych) aplikacji, których używanie…

Czytaj dalej

Jak rozmawiać z klientem?

Dla każdego właściciela biznesu (nie zależnie od jego wielkości czy rodzaju) rozmowa z klientem to podstawa działalności. Odnosi się to zarówno do rozmowy telefonicznej, osobistej – na spotkaniu czy mailowej lub na facebooku. Na temat schematu rozmowy z klientem (zwłaszcza tej, której celem jest jego pozyskanie) powstało wiele publikacji. My jednak nie chcemy mówić o…

Czytaj dalej

ODBIERZ BEZPŁATNIE: 17 SPOSOBÓW POZYSKIWANIA KLIENTÓW!

Już w sierpniu uruchamiamy swój newsletter! Tu i teraz masz możliwość dołączenia do społeczności, która nieustannie rozwija swój biznes. Zapisz się i odbierz bezpłatnie PDF:

"17 SPOSOBÓW POZYSKIWANIA KLIENTÓW!"

FreshMail.pl