5 kroków do zwiększenia sprzedaży tylko dzięki Facebookowi – Odcinek 4: Piksel Facebooka

Tak jak w każdym poprzednim odcinku tego cyklu udowadniamy, że można prowadzić sprzedaż internetową za pomocą największego portalu społecznościowego na świecie i (że jest to całkiem przyjemne 😊 ). Kiedy znasz już swoją grupę odbiorców, prowadzisz fanpage firmy i tworzysz kampanię reklamową na Facebooku, przyszedł czas na połączenia Twojej witryny z fanpage’em i pomiar efektywności…

Czytaj dalej

5 kroków do zwiększenia sprzedaży tylko dzięki Facebookowi – Odcinek 3: Reklama na Facebooku 

Kampania reklamowa na facebooku to niezwykle skuteczna forma reklamy, ponieważ dociera tylko do tej grupy klientów, która interesuje się Twoimi produktami, śledzi fanpage Twojej konkurencji albo ma skłonności do częstych zakupów przez internet. Tu nie marnujesz pieniędzy na pokazywanie swojej reklamy wszystkim, wyświetlasz reklamę tylko  grupie odbiorców, która posiada określone cechy wspólne. Dlatego właśnie uważamy, że jest…

Czytaj dalej

5 kroków do zwiększenia sprzedaży tylko dzięki Facebookowi – Odcinek 2: Prowadzenie fanpage’a

Można by do tego tytułu dodać kilka przymiotników: profesjonalne/ przemyślane/ nowoczesne/ kreatywne… Najważniejsze, by nie postępować schematycznie i nie traktować fanapage’a jako tablicy ogłoszeń. Należy podejść do facebooka jak do niezastąpionego kanału komunikacji z odbiorcą, fanem, klientem i postawić na dialog oraz otwartość. Kiedy określimy już swoją grupę docelową, ‘naszkicujemy’ avatar klienta to możemy przystąpić…

Czytaj dalej

5 kroków do zwiększenia sprzedaży dzięki Facebookowi. Odcinek 1: Grupa docelowa.

Większość przedsiębiorców już zdaje sobie sprawę z tego jak istotna jest obecność w sieci, jednak zdanie „Internet jest ważny dla prowadzenia biznesu” było aktualne jakieś 10 lub nawet 15 lat temu. Obecnie działanie w sieci jest nie tylko niezwykle pomocne, ale też niezbędne i konieczne dla prawidłowego funkcjonowania firmy. Prowadząc biznes musimy zawsze obserwować zmiany…

Czytaj dalej

Dlaczego Twoja strona internetowa wymaga modernizacji?

Wszyscy zdajemy sobie sprawę jak ważna przy prowadzeniu firmy jest obecność w sieci. Już od wielu lat posiadanie strony internetowej oddziela profesjonalne firmy od pozostałych. Nie ma się co dziwić, bo posiadanie witryny jest podstawową formą pozyskiwania klientów (prezentacja oferty, zdjęcia produktowe itp.) oraz sposobem komunikacji z nimi (live chat, formularz kontaktowy). Niestety jednak nie…

Czytaj dalej

Najpierw klient, potem sprzedaż.

Dzisiejszy wpis na blogu, nie przedstawi żadnej teorii o tym jak należy traktować klientów, aby kupili oni od Ciebie produkt. Nie opiszę żadnej cudownej techniki, nie pokażę żadnego triku marketingowego, który cudownie sprawi, że po przeczytaniu tego wpisu wpłynie wam milion złotych na konto. Dziś pokażę jak my budujemy dobrą, długofalową i przyjacielską relację z…

Czytaj dalej

Czym jest content marketing i dlaczego warto w niego inwestować?

Klientów pozyskiwać można na wiele sposobów, budować wizerunek firmy również. Grunt to wybrać ten skuteczny i odpowiadający naszej działalności model. Problem w tym, że okoliczności i trendy się zmieniają i czasem nie sposób za nimi nadążyć. Marketing treści stawia na zdobycie klienta poprzez zbudowanie trwałej, dobrej relacji. My dajemy klientowi wartość w postaci przydatnych treści,…

Czytaj dalej

Jak sprawić, by klienci wracali?

Jednym z większych problemów przedsiębiorców jest skupienie wyłącznie na pozyskiwaniu nowych klientów. Największe środki inwestowane są w reklamę i marketing skierowany właśnie do tej grupy, niestety wciąż nie wszystkie firmy doceniają stałych klientów i tracą przez to bardzo wiele. Dobre relacje z klientami procentują w późniejszym czasie. Raz zdobyty klient (jeśli ma już do Ciebie…

Czytaj dalej

Jak pozycjonować stronę internetową?

Czy wiesz, że na pozycję Twojej strony w wyszukiwarce Google ma wpływ ponad 200 różnych czynników? Niektóre z nich są sprawdzone i oczywiste, niektóre to wciąż tylko spekulacje, natomiast od dłuższego czasu widać pewną tendencje do której zmierza Google. W poniższym artykule przedstawię 9 ważnych czynników pozycjonowania, a w nich znajdziecie ponad 20 szczegółowo opisanych…

Czytaj dalej

Skuteczna reklama, a niski budżet – firma w internecie

1. Ogłoszenia na portalach To jeden z najprostszych i zdecydowanie najtańszy sposób na wypromowanie swoich usług czy też produktów. Wybór jest spory, największe portale ogłoszeniowe, takie jak olx, gumtree czy lento są powszechnie znane. Codziennie korzystają z nich tysiące osób, które wyszukują konkretnych produktów. Jeśli będziesz tam obecny ze swoją firmą- prawdopodobnie trafią też do…

Czytaj dalej