17 klientów zapisanych na szkolenie kosmetyczne, przy niskich kosztach reklamy

Prowadzenie fanpage’a + Facebook Ads

Branża: Hurtownia kosmetyczna z centrum szkoleniowym

Zakres współpracy: Prowadzenie fanpage’a oraz Facebook Ads.

Opis reklamy: Celem tej kampanii było pozyskanie zapisów na szkolenie branżowe skierowane do klientów B2B, organizowane w siedzibie klienta. Kampania reklamowa była poprzedzana odpowiednimi postami na fanpage’u, które jeszcze przed uruchomieniem sprzedaży wzbudzały zainteresowanie odbiorców.

W trakcie prowadzenia kampanii testowaliśmy 4 kreacje reklamowe dla dwóch lokalizacji (Warszawa / Łódź). Najlepsza reklama pozyskiwała zapisy w cenie 4,77, a najgorsza za 10,67 zł.

Koszt szkolenia był zmienny i wynosił: przy zapisie 7 dni przed – 50 zł, przy późniejszym zapisie – 70 zł.

Uczestnicy, po szkoleniu, skorzystali także z oferty hurtowni i zaopatrzyli się w produkty potrzebne do wykonywania zabiegu, którego nauczyli się na szkoleniu.

Wyniki: Reklama 17 zapisów przy wydanych 157,84 zł

Najlepsza kreacja reklamowa wyglądała tak (musieliśmy zamazać dane dotyczące klienta):