Reklama firmy kosmetycznej – 17 uczestników szkolenia, przy niskich kosztach reklamy

Zakres współpracy: Prowadzenie fanpage’a + Facebook Ads

Branża: beauty, salon kosmetyczny

Cel: Pozyskanie klientów na szkolenie kosmetyczne

Wynik: 17 klientów | Koszt (jednostkowy): 9,28 zł / klient | Koszt (całkowity): 157,84 zł

Reklama Facebook Ads dla salonu kosmetycznego

Celem naszej współpracy jest zwiększenie rozpoznawalności marki i sprzedaży. Celem tej konkretnej kampanii było pozyskanie zapisów na szkolenie branżowe skierowane do klientów B2B. Szkolenie było organizowane w siedzibie klienta. Koszt szkolenia był zmienny i wynosił: przy zapisie na 7 dni przed – 50 zł, a przy późniejszym zapisie – 70 zł.

Kampania reklamowa była poprzedzana odpowiednimi postami na fanpage’u, które jeszcze przed uruchomieniem sprzedaży wzbudzały zainteresowanie odbiorców.

W trakcie prowadzenia kampanii testowaliśmy 4 kreacje reklamowe dla dwóch lokalizacji (Warszawa / Łódź). Najlepsza reklama pozyskiwała zapisy w cenie 4,77, a najgorsza za 10,67 zł.

Efekt reklamy wykraczał poza zwrot w postaci sprzedanych biletów. Uczestnicy, po szkoleniu, skorzystali także z oferty hurtowni i zaopatrzyli się w produkty potrzebne do wykonywania zabiegu, którego nauczyli się na szkoleniu.

Takie działanie efekt dobrej i przemyślanej strategii sprzedażowej. Najpierw zapraszamy klienta na tanie szkolenie, uczymy go nowego zabiegu, a następnie oferujemy dodatkowe produkty i stajemy się stałym dostawcą tych produktów.

Najlepsza kreacja reklamowa wyglądała tak (musieliśmy zamazać dane dotyczące klienta):