Sprzedaż biletów na konferencje. Uszczelnienie marketingu i ROAS 33,91
Zakres współpracy: Prowadzenie fanpage’a + Facebook Ads
Branża: doradcza B2B, rolnicza
Cel: Sprzedaż biletów na konferencje w branży usług doradczych dla rolników
Wynik: 1200 zł przychodu | Koszt (jednostkowy): 3,22 zł / klient | Koszt (całkowity): 35,39 zł
Prowadzenie Facebook Ads dla branży rolniczej
W ramach współpracy prowadziliśmy 3 miesięczne działania, których zadaniem była szeroka promocja wydarzenia branżowego naszego klienta.
Temat był trudny i specyficzny, ponieważ klient prowadzi usługi doradcze skierowane do plantatorów, więc jest to trochę niecodzienna branża i raczej mało „facebookowa”, a mimo to udało nam się skutecznie dotrzeć i pozyskać nowych klientów.
Przedstawiamy tutaj wynik jednej z wielu prowadzonych kampanii. Pokazujemy ten screen, aby pokazać, że czasami wystarczy tylko „uszczelnić” pewne kanały marketingowe, aby bardzo tanio pozyskać dodatkowych klientów.