blog - jak ustawic automatyczna odpowiedz na fanpage zdjecie

Auto-odpowiedź na wiadomości na fanpage’u. Ustawienia

Prowadzenie fanpage’a z pewnością ułatwia firmie, marce i osobie publicznej nawiązanie kontaktu z licznymi fanami. Zdarza się jednak, że to oni sami wysyłają do strony wiadomości prywatne, z niecierpliwością oczekując odpowiedzi. Warto więc zrobić wszystko, by zapobiec frustracji klienta oczekującego na wyjaśnienie sprawy wczoraj wysłanego zamówienia, które o dziwo jeszcze do niego nie dotarło…

Warto również dlatego, iż jest to proste, zajmuje tylko chwilę, a pozwala zaoszczędzić w przyszłości sporo czasu i nerwów. Rozwiązaniem sytuacji jest ustawienie automatycznej odpowiedzi wysyłanej do żądnych kontaktu użytkowników.

Jak ustawić automatyczne odpowiedzi na wiadomości?

Za sprawą trzech kliknięć myszką możemy zadbać o krótki komunikat informujący klienta o naszej chwilowej nieobecności lub przyjrzeniu się sprawie w godzinach pracy firmy. Jak to zrobić?
Aby włączyć szybkie odpowiedzi na stronie:

Kliknij pozycję „Ustawienia” w górnej części strony.

Kliknij opcję „Wiadomości” w lewej kolumnie.

W obszarze „Asystent” odpowiedzi kliknij opcję Wł. przy pozycji Wysyłaj szybkie odpowiedzi do wszystkich osób, które wyślą wiadomość do strony.

Aby zmienić wiadomość w szybkiej odpowiedzi, kliknij polecenie „Zmień”, zaktualizuj wiadomość i kliknij opcję „Zapisz”.

Jeżeli prowadzisz fanpage, powinieneś skorzystać z opcji szybkich odpowiedzi automatycznych. Dzięki tej funkcji użytkownicy kontaktujący się z Twoją stroną otrzymają błyskawiczną odpowiedź, a Ty zminimalizujesz ryzyko nieprzyjemnych wiadomości od niecierpliwych klientów.

Jak wykorzystać automatyczne odpowiedzi na fanpage’u?

Możesz przykładowo ustawić aby w godzinach popołudniowych użytkownicy otrzymywali krótką wiadomość, informującą, że odpiszesz najszybciej jak to możliwe, jednak nie wcześniej niż następnego dnia. Pamiętaj, że po drugiej stronie też jest człowiek i mimo, że w internecie wszyscy jesteśmy „po imieniu” to staraj się podejść do w taki sposób jak sam chciałbyś być obsłużony.

autorzy: Adam Śliwiński i Patryk Janusz

Inne wpisy:

Jak ustawić automatyczną odpowiedź na fanpage’u?

Dlaczego warto dobrze prowadzić fanapage? Co to znaczy dobry fanpage?

Jak promować wydarzenia na Facebooku?

Jak wykorzystać wydarzenia na Facebooku do zwiększenia sprzedaży?

Jak nazwać wydarzenie na Facebooku, aby ludzie chętnie dołączali?

Jak założyć wydarzenie na Facebooku?

Jak sobie radzić z trudnymi klientami na fanpage’u?

Jak założyć fanpage na Facebooku?

Jak szybko zwiększyć liczbę polubień fanpage’a?

Auto-odpowiedź na wiadomości na fanpage’u. Ustawienia

Współpraca

Zajmujemy się prowadzeniem fanpage'y na Facebooku i zwiększaniem zainteresowania ofertą naszych klientów pomimo mimo spadających zasięgów.