Blisko 90 uczestników konkursu. Sprzedaż kosmetyków

Prowadzenie fanpage’a + Facebook Ads

Branża: kosmetyczna, sprzedaż detaliczna i B2B

Zakres współpracy: Prowadzenie fanpage’a oraz Facebook Ads.

Opis reklamy: Celem konkursu było zwiększenie rozpoznawalności marki w grupie docelowej. Cała organizacja konkursu od strony marketingowej była po naszej stronie Wymyśliliśmy zasady konkursu, stworzyliśmy tekst i grafikę do posta.

Przygotowaliśmy też dedykowaną kampanie reklamową na potrzeby konkursu. Natomiast, ze względu na limit wydatków na koncie klienta, kampania nie wykorzystała całego ustawionego budżetu. Mimo interwencji z naszej strony, limit został podniesiony za późno, więc sama reklama działała tylko przez 1/3 zakładanego czasu.

Wyniki: Reklama wygenerowała 13 dodatkowych komentarzy (czyli uczestników konkursu) przy wydanych 21,54 zł. W sumie w całej akcji konkursowej wzięło udział blisko 90 osób.

A tak wyglądał post konkursowy: