Case study - jak znaleźć się w Top 3 Google Na przykładzie fphbertom.pl

Case study – jak znaleźć się w Top 3 Google? Na przykładzie fphbertom.pl

Tworzenie strony internetowej to nie zawsze łatwe zadanie, szczególnie gdy ma się do czynienia z nietypową branżą lub projektem.

Mimo to bardzo lubimy pracować z trudnymi branżami (nie mylić z „trudnymi klientami! ;), jak na przykład z… producentem detali wykrawanych na prasach.

Dlaczego?

Lubimy takie projekty ponieważ w takiej branży jest stosunkowo niewiele firm. Wszystkie z nich bazują na stałych zleceniach, dawno pozyskanych klientach, znajomościach, szczęściu lub przypadku i… prawie w ogóle nie robią dobrego marketingu.

Wynika to z pewnej stabilizacji związanej z obsługą stałych klientów.

Brak prowadzonych działań marketingowych przez konkurencje to świetna wiadomość, ponieważ jako agencja marketingowa mamy olbrzymie pole do popisu!

Tworzenie strony internetowej dla klienta z „trudnej” branży

Pan Tomek prowadzi firmę, która zajmuje produkcją różnego rodzaju elementów stalowych. Przed rozpoczęciem współpracy zrobiliśmy krótki audyt jego ówczesnym działaniom marketingowym.

Najpierw przyjrzeliśmy się jego ówczesnej stronie internetowej oraz stronom jego konkurencji. W gruncie rzeczy żadna z nich się nie wyróżniała. Każda strona internetowa w tej branży wyglądała podobnie i miały podobne błędy / problemy:

  • źle wyświetlały się na urządzeniach mobilnych 
  • słabo opisana oferta 
  • brak słów kluczowych w nagłówkach 
  • brak call to action

Sprawa dość prosta – trzeba zmienić, zoptymalizować i wyróżnić stronę fphbertom.pl na tle konkurencji.

Zaproponowaliśmy modernizacje strony internetowej i po akceptacji klienta, zabraliśmy się za tworzenie strony internetowej.

Wyeliminowaliśmy wszystkie błędy i przygotowaliśmy stronę www, która jest responsywna, zawiera słowa kluczowe, dobrze opisane nagłówki i wezwania do działania.

Oddaliśmy stronę klientowi i po ok 4-5 miesiącach strona trafiła na pierwszą stronę Google’a. Warto dodać, że klient nie wydał nawet złotówki na pozycjonowanie strony internetowej!

Zobacz na jakie słowa kluczowe wypozycjonowała się strona internetowa.

wykrawanie detali (pozycja – 1, pozycja rdprocess.eu to efekt płatnej reklamy w AdWords)

Tworzenie strony internetowej, która dobrze się pozycjonuje

sprężyny taśmowe producent (pozycja – 1, pozycja fabryka-sprezyn.pl to efekt płatnej reklamy w AdWords)

tłoczenie detali (pozycja – 7)

Tworzenie strony internetowej pod pozycjonowanie

produkcja zacisków (pozycja – 2)

Tworzenie strony internetowej i efekty pozycjonowania

produkcja zacisków sprężynowych (pozycja –  1)

Takie efekty przy 0 zł wydanych na pozycjonowanie

Najlepsze jest to, że firma nie wydała nawet złotówki na pozycjonowanie. Cała inwestycja zamknęła się na stworzeniu nowej strony internetowej.

Interesuje Cię więcej? Sprawdź ofertę tworzenia stron internetowych lub skontaktuj się z nami!

autor: Patryk Janusz

Inne wpisy:

Audyt strony internetowej – kuzniafotografii.pl

Audyt strony internetowej – uprawiaj.pl

Audyt strony internetowej: janewiczowka.pl

Ile kosztuje strona www? Tworzenie stron internetowych – cennik

Dlaczego Twoja strona www NIE SPRZEDAJE?

Strona internetowa dla firmy – czy warto? 11 powodów

Case study – jak znaleźć się w Top 3 Google? Na przykładzie fphbertom.pl

Firmowa strona internetowa – 6 rzeczy, które musisz wiedzieć

Responsywna strona internetowa. Czym jest i czy jej potrzebujesz?

Strona internetowa dla firmy. UWAGA 9/10 firm to olewa!

Współpraca

Zajmujemy się projektowanie i tworzenie stron internetowych, które pomogą Ci pozyskiwać nowych klientów szybciej, łatwiej i skuteczniej.