kryzys twórczy

Copywriting – gdzie szukać inspiracji?

Kryzys twórczy?

  • Musisz wymyślić hasło reklamowe, ale w głowie masz pustkę?
  • Kolejny raz musisz „sprzedać” produkt i dopada Cię kryzys twórczy?
  • Goni Cię deadline, bo przez brak weny odkładałeś obowiązki na kolejny dzień?

Niestety, to zadanie czasem przerasta nawet tych „zaprawionych w boju”. 
Przedstawię ci kilka pomysłów na to, gdzie możesz znaleźć inspirację, gdy wena postanowi się schować. 

Moje sposoby na brak weny!

Zawsze miej produkt „z tyłu głowy”. Pamiętaj o nim, bądź wyczulony na codzienne sytuacje, które same często pod nos podstawiają rozwiązanie problemu.

Notuj!
Nieważne gdzie – w telefonie, na komputerze, ręcznie – spisuj myśli, które kiedyś mogą się przydać.

Bądź uważny!
Czytając książkę, zastanów się, czy właśnie nie patrzysz na zdanie, które kiedyś może Ci pomóc w kryzysie twórczym.

Zajrzyj do słownika!
Słownik frazeologiczny, słownik języka polskiego – jestem pewna, że tam znajdziesz inspirację.

Idź na imprezę!
Nigdy nie wiesz, czy znajomy przez przypadek nie powie czegoś, co rozjaśni Ci myśli.

Podglądaj konkurencję…
Wiedz, co się u kogo dzieje, w jaki sposób inni bronią swoich produktów.

Wróć jeszcze raz do tego, co czyni ten produkt wyjątkowym.
Pamiętaj o tym, że Ty doskonale znasz to, co sprzedajesz, lecz gdy walczysz o klienta, zazwyczaj przedstawiasz mu coś, co jest dla niego nowością.

Prześpij się!
Jeśli oczywiście masz czas. Czasem świeży umysł naprawdę potrafi zaskoczyć świeżą myślą.

… no i zjedz coś.
Zdecydowanie lepiej się pracuje, gdy kiszki nie grają marsza. 

Mam nadzieję, że trochę Ci pomogłam. 
Przekonałam się na własnej skórze, że zapasy nawet tej największej kreatywności kiedyś się wyczerpują. Nie martw się – to nie jest sytuacja bez wyjścia. Jak się okazuje – wyjść jest kilka!

A jaki Ty masz sposób na zastój mózgu? 

Kategorie: