1

Dynamiczny materiał na facebooku – czy warto wykorzystać go w reklamach

A gdyby tak stworzyć kilka wersji wszystkich elementów kreacji reklamowej i wymieszać je na wszystkie sposoby… automatycznie.

Materiał dynamiczny (Facebook Dynamic Creative) łączy różne elementy reklam:

☑ grafikę,

☑ tekst,

☑ film,

☑ nagłówek,

☑ opis nagłówka

☑ Call To Action

na wiele sposobów, aby znaleźć ten najskuteczniejszy.

Sprawdza się on doskonale kiedy nie masz pewności jaki wariant reklamy zadziała najlepiej na konkretną grupę odbiorców. Można tworzyć je w menadżerze reklam. Jest możliwość dodania nawet 30 różnych zasobów, które system połączy na różne sposoby. Jednak warto postawić na ilość, nie jakość i ograniczyć się do kilku naprawdę wysokiej jakości tekstów oraz grafik/ filmów.

Narzędzie to pozwala na optymalizację kampanii i uzyskanie wyjątkowo dobrych wyników. Mamy dostęp do zbiorczych wyników wszystkich wersji. A jakie są Wasze doświadczenia z materiałami dynamicznymi?

Kategorie: