Dynamiczny materiał na facebooku – czy warto wykorzystać go w reklamach
A gdyby tak stworzyć kilka wersji wszystkich elementów kreacji reklamowej i wymieszać je na wszystkie sposoby… automatycznie.
Materiał dynamiczny (Facebook Dynamic Creative) łączy różne elementy reklam:
grafikę,
tekst,
film,
nagłówek,
opis nagłówka
Call To Action
na wiele sposobów, aby znaleźć ten najskuteczniejszy.
Sprawdza się on doskonale kiedy nie masz pewności jaki wariant reklamy zadziała najlepiej na konkretną grupę odbiorców. Można tworzyć je w menadżerze reklam. Jest możliwość dodania nawet 30 różnych zasobów, które system połączy na różne sposoby. Jednak warto postawić na ilość, nie jakość i ograniczyć się do kilku naprawdę wysokiej jakości tekstów oraz grafik/ filmów.
Narzędzie to pozwala na optymalizację kampanii i uzyskanie wyjątkowo dobrych wyników. Mamy dostęp do zbiorczych wyników wszystkich wersji. A jakie są Wasze doświadczenia z materiałami dynamicznymi?