Identyfikacja wizualna firmy
20 listopada 2020
System identyfikacji wizualnej jest próbą poradzenia sobie z „graficznym chaosem” panującym wszem i wobec.
Co powinniśmy o nim wiedzieć❓
- System identyfikacji wizualnej powinien być zaprojektowany przez profesjonalistów 👨💻. Projektanci czasami muszą przyjrzeć się bardzo wielu propozycjom, zanim skupią się na tej jedynej i właściwej. Projektowanie czegoś, co prawdopodobnie będzie powielane wiele tysięcy, jeśli nie miliony razy i ma przed sobą długi okres trwania, jest związane z ogromną odpowiedzialnością.
- Tożsamość wizualna firmy to istotne narzędzie wspomagające świadomość marki poprzez wywoływanie emocji i skojarzeń z nią związanych.
- Mózg ludzki, jako pierwszy zawsze rozpoznaje kształt – obraz jest odebrany i zapamiętany bezpośrednio, drugi w kolejności jest wyzwalający emocje kolor, natomiast samo słowo musi najpierw zostać poddane procesowi dekodowania, by je odczytać – ten proces przetwarzania zajmuje umysłowi najwięcej czasu.
Jeśli dopiero zaczynacie tworzyć swoją markę lub planujecie zmienić identyfikacje wizualną nie próbujcie robić tego sami!
Lepiej zdać się na usługi specjalistów, którzy znają zachowania konsumentów, niż zrobić swojej firmie krzywdę na całe lata❗
Kategorie: cynk marketingowy