jak nazwac wydarzenie na facebooku

Jak nazwać wydarzenie na Facebooku, aby ludzie chętnie dołączali?

Nadszedł czas na wydarzenia. Bierzemy po lupę kolejną z możliwości jakie daje nam Facebook, i rozkładając na części pierwsze przyglądamy się temu, co najważniejsze – nazwie. To ona będzie (w pierwszej kolejności) będzie przyciągać nowych ludzi do wydarzenia, więc przyjrzyjmy się jej w kontekście efektywności marketingowej.

Jak nazwać wydarzenie na Facebooku?

Niezależnie od celu, dla którego tworzysz wydarzenie, musisz zadbać o jego odpowiednią nazwę. Co więc powinno się znaleźć w tej internetowej wizytówce eventu?

Na co stawiać w nazwie wydarzenia?

Postaw na konkretne korzyści, które uczestnik wyniesie z wydarzenia oraz na obietnice (np. osiągnięcia efektu, uzyskania rabatu itp.).  Zerknij na te przekłady:

  • Podnieś swoją efektywność, czyli jak skutecznie zarządzać sobą w czasie
  • Jak oczarować słowem – szkolenie z wystąpień publicznych 
  • W 2018 założę biznes! Dołącz i otrzymuj porady o marketingu firm 
  • Zapamiętaj to szybko! Przyspieszony kurs zapamiętywania 

Wydarzenia cykliczne = darmowe dotarcie do odbiorców

W nazywaniu wydarzenia oraz w promowaniu firmy przez wydarzenia warto postawić także na cykliczność (sprawdza się to np. w sklepach internetowych). Ten rodzaj wydarzeń (tak jak inne wydarzenia), automatycznie będą się przypominały odbiorcom, jednak w wypadku wydarzeń cyklicznych te przypomnienia będą się pojawiały w pewnych, określonych odstępach czasowych. Co najfajniejsze – Facebook samodzielnie i za darmo przypomni wszystkim Twoim odbiorcom o nadchodzącym wydarzeniu. Zobacz kilka przykładów:

  • W 2018 założę biznes! Dołącz i otrzymuj porady o marketingu firm
  • W 2018 zostanę mamą 🙂 Zapisz się i otrzymuj co czwartek rabat!
  • SzalŁowy z woolens.pl | -20% na wybrane produkty w każdą środę

Dziwne / interesujące / ciekawe nazwy wydarzeń

Jeszcze innym sposobem będzie nazywanie wydarzeń tak żeby wzbudzały na tyle silną ciekawość u odbiorcy, aby kliknął i zajrzał do wydarzenia. Przeczesując Facebooka natknąłem się na takie wydarzenia, które zwróciły moją uwagę i sprawiły, że kliknąłem.

  • Sztuka poruszania się jak mucha w smole
  • I jak tu nie biegać! warsztaty z udziałem Beaty Sadowskiej
  • Kto Zabił? to nowa jakość w świecie eventów.

Najważniejsza zasada w nazywaniu wydarzeń!

Pamiętaj o swoich odbiorcach! To do nich musisz dostosować swoją nazwę. Pamiętaj o tym kim są i czym się interesują Twoi odbiorcy – jeśli dobrze trafisz to będą chętnie reagowali na Twoje wydarzenie.

Tego nie możesz robić w nazwach wydarzeń na Facebooku?

Zapewne zdążyłeś zauważyć, że nazwy odzwierciedlają dokładnie charakter wydarzeń. Zanim jednak przystąpisz do tworzenia równie kreatywnych tytułów, warto przypomnieć sobie czego nie mogą one zawierać:

  • Obelżywych lub naruszających cudze prawa terminów ani wyrażeń. 
  • Niewłaściwie użytych wielkich liter. (W nazwach wydarzeń należy stosować wielkie litery zgodnie z regułami gramatycznymi, jednak nie mogą one zawierać samych wielkich liter z wyjątkiem nazw będących skrótowcami. Pierwszy wyraz w nazwie wydarzenia należy zapisać wielką literą.)
  • Symboli (np. ®) lub zbędnych znaków przestankowych. 
  • Zbyt długich opisów (Nazwa wydarzenia może składać się maksymalnie ze 140 znaków.) 

autorzy: Adam Śliwiński, Patryk Janusz

 

Inne wpisy:

Jak ustawić automatyczną odpowiedź na fanpage’u?

Dlaczego warto dobrze prowadzić fanapage? Co to znaczy dobry fanpage?

Jak promować wydarzenia na Facebooku?

Jak wykorzystać wydarzenia na Facebooku do zwiększenia sprzedaży?

Jak nazwać wydarzenie na Facebooku, aby ludzie chętnie dołączali?

Jak założyć wydarzenie na Facebooku?

Jak sobie radzić z trudnymi klientami na fanpage’u?

Jak założyć fanpage na Facebooku?

Jak szybko zwiększyć liczbę polubień fanpage’a?

Auto-odpowiedź na wiadomości na fanpage’u. Ustawienia

Współpraca

Zajmujemy się prowadzeniem fanpage'y na Facebooku i zwiększaniem zainteresowania ofertą naszych klientów pomimo mimo spadających zasięgów.