blog Jak prowadzi─ç fanpage z bran┼╝y nieruchomo┼Ťci

Jak prowadzi─ç fanpage z bran┼╝y nieruchomo┼Ťci?

🏠 ÔÇ×Sprzedam domÔÇŁ, ÔÇ×Kupi─Ö mieszkanieÔÇŁ, ÔÇ×Wynajm─Ö pok├│jÔÇŁ. Te has┼éa przeczytasz ju┼╝ nie tylko na Gratce, Gumtree czy OLX. Rynek nieruchomo┼Ťci rozgo┼Ťci┼é si─Ö w mediach spo┼éeczno┼Ťciowych. Ale nie wystarczy BY─ć. Trzeba wiedzie─ç, JAK by─ç skutecznie ✅

Poka┼╝emy Ci kilka tip├│w dla bran┼╝y nieruchomo┼Ťci w social media 👍

Podejmij decyzj─Ö ÔÇô SPRZEDAJESZ czy KUPUJESZ NIERUCHOMO┼ÜCI?

R├│┼╝ne strategie przyjmiemy w zale┼╝no┼Ťci od profilu dzia┼éalno┼Ťci po┼Ťrednika czy agencji nieruchomo┼Ťci. Warto na pocz─ůtku zastanowi─ç si─Ö, czy fanpage ma by─ç po┼Ťwi─Öcony 🔸sprzeda┼╝y, czy raczej 🔸pozyskiwaniu nieruchomo┼Ťci. Z naszych obserwacji konta reklamowego wynika, ┼╝e system 80:20, gdzie 80% stanowi oferty kupna, a 20% oferty sprzeda┼╝y nieruchomo┼Ťci, dzia┼éa efektywnie.

LEAD ADS ÔÇô czy to dobry pomys┼é?

Z naszego do┼Ťwiadczenia wynika, ┼╝e w bran┼╝y nieruchomo┼Ťci nie jest to najbardziej efektywna forma reklamy. Strza┼éem w dziesi─ůtk─Ö okaza┼éa si─Ö za to 🎯 kampania na ruch skierowana na wiadomo┼Ťci w Messengerze. Tutaj odbiorca sam decyduje, czy i kiedy napisa─ç do po┼Ťrednika lub agencji nieruchomo┼Ťci, bez konieczno┼Ťci uzupe┼éniania formularza LEAD ADS danymi osobowymi. 

SPECJALNY TYP REKLAMY

Podczas tworzenia kampanii w mened┼╝erze reklam bardzo wa┼╝ne jest, aby zaznaczy─ç tzw. 👉 ÔÇ×specjalny typ reklamyÔÇŁ. Kampanie dotycz─ůce kredyt├│w, zatrudnienia, nieruchomo┼Ťci, kwestii spo┼éecznych czy polityki podlegaj─ů pewnym zasadom. Respektuj─ůc je nie narazisz si─Ö na blokad─Ö swoich reklam.

LOKALIZACJA grupy odbiorc├│w

Punkt najwa┼╝niejszy ÔÇô do kogo chcesz dotrze─ç ze swoimi tre┼Ťciami? Agenci nieruchomo┼Ťci zwykle prowadz─ů dzia┼éalno┼Ť─ç na okre┼Ťlonym terenie (np. w zasi─Ögu jednego wojew├│dztwa). W reklamach warto precyzyjnie zaw─Özi─ç lokalizacj─Ö np. do konkretnych dzielnic du┼╝ego miasta, obszaru wed┼éug kod├│w pocztowych, powiat├│w, mniejszych miejscowo┼Ťci. Wi─Öksza cz─Östotliwo┼Ť─ç wy┼Ťwietlania reklam na mniejszym obszarze = lepsze zapami─Ötanie reklamy = potencjalnie wi─Öksza efektywno┼Ť─ç reklam 👍. Warto monitorowa─ç statystyki, aby reklama nie wy┼Ťwietla┼éa si─Ö zbyt cz─Östo tym samym osobom ÔÇô w├│wczas mog┼éaby zosta─ç uznana za nachaln─ů.

ZAINTERESOWANIA

Jak dobra─ç grup─Ö docelow─ů (opr├│cz precyzyjnej lokalizacji), gdy chcesz np. kupi─ç konkretn─ů nieruchomo┼Ť─ç? U┼╝yj najprostszego targetowania po zainteresowaniach:

  • ÔÇ×domÔÇŁ
  • i/lub ÔÇ×mieszkanieÔÇŁ.

Pr├│bujesz sprzeda─ç nieruchomo┼Ť─ç inwestycyjn─ů? Skieruj reklam─Ö do zainteresowanych:

  • ÔÇ×deweloper budowlanyÔÇŁ
  • czy ÔÇ×inwestycje w nieruchomo┼ŤciÔÇŁ.

CONTENT ÔÇô jakie posty w bran┼╝y nieruchomo┼Ťci s─ů najch─Ötniej czytane?

W tej bran┼╝y mamy du┼╝e pole do popisu. Zauwa┼╝yli┼Ťmy, ┼╝e szczeg├│ln─ů popularno┼Ťci─ů ciesz─ů si─Ö:

  • ciekawostki,
  • aspekty prawne dot. rynku nieruchomo┼Ťci,
  • a tak┼╝e zdj─Öcia sprzedanych nieruchomo┼Ťci z opisami wynik├│w (np. zysku czy czasu sprzeda┼╝y od opublikowania oferty).

Nale┼╝y jednak pami─Öta─ç przy tym o 📌REGULARNO┼ÜCI! Dlatego je┼Ťli nie jeste┼Ť w stanie/nie masz czasu/nie masz pomys┼éu na prowadzenie swojego fanpageÔÇÖa, powierz to zadanie specjalistom (patrz ➡️ Arty┼Ťci Reklamy 😉)

Zach─Öcamy do testowania rozwi─ůza┼ä 😊. A mo┼╝e powy┼╝sze tipy stosujesz tak┼╝e w innej bran┼╝y? Daj zna─ç!

Kategorie: