Kilka słów o RTM
Real Time Marketing to nic innego jak marketing czasu rzeczywistego – dzieje się, wiec o tym piszemy ✍️
Taka forma w social mediach jest najbardziej pożądana i najbardziej lubiana przez odbiorców.
Dlaczego?
Musimy sobie odpowiedzieć na pytanie, co robią użytkownicy na Facebooku lub Instagramie?
Ano oczekują nowości, chcą żeby ciągle coś się działo, aby mogli się na różne tematy wypowiadać.
Bez nowości – pokazywania tego co robimy, co się właśnie stało, lub na co czekamy, nie byłoby tyle frajdy i nie byłoby to takie ciekawe.
A my lubimy być ciekawi i lubimy gdy się dzieje.
Tak więc aby dostarczyć naszym użytkownikom emocji musimy być tu i teraz. Być na bieżąco z nowinkami, czytać, pisać i publikować.
Przykładem genialnego RTM opublikowanego przez firmę Empik był komentarz do ostatniego Marszu Niepodległości.
Kojarzycie, prawda? No właśnie – kojarzycie, bo treść rozeszła się viralem, każdy uśmiechał się widząc posta, przekazywał go do znajomych, i tak Empik na jednym poście zrobił zasięg na 3/4 polskiego Facebooka 📣
Znacie jeszcze jakieś przykłady dobrze wykorzystanego RTM❓