real-time-marketing

Kilka słów o RTM

Real Time Marketing to nic innego jak marketing czasu rzeczywistego – dzieje się, wiec o tym piszemy ✍️

Taka forma w social mediach jest najbardziej pożądana i najbardziej lubiana przez odbiorców.

Dlaczego? 🤔

Musimy sobie odpowiedzieć na pytanie, co robią użytkownicy na Facebooku lub Instagramie?

Ano oczekują nowości, chcą żeby ciągle coś się działo, aby mogli się na różne tematy wypowiadać.

Bez nowości – pokazywania tego co robimy, co się właśnie stało, lub na co czekamy, nie byłoby tyle frajdy i nie byłoby to takie ciekawe.

A my lubimy być ciekawi i lubimy gdy się dzieje.
Tak więc aby dostarczyć naszym użytkownikom emocji musimy być tu i teraz. Być na bieżąco z nowinkami, czytać, pisać i publikować.

Przykładem genialnego RTM opublikowanego przez firmę Empik był komentarz do ostatniego Marszu Niepodległości.

Kojarzycie, prawda? No właśnie – kojarzycie, bo treść rozeszła się viralem, każdy uśmiechał się widząc posta, przekazywał go do znajomych, i tak Empik na jednym poście zrobił zasięg na 3/4 polskiego Facebooka 📣

Znacie jeszcze jakieś przykłady dobrze wykorzystanego RTM❓


Kategorie: