Skip to content
REKLAMA (1)

Konkret is a King, czyli siła konkretu w copywritingu.

A) „Profesjonalna firma remontowa dla Ciebie!

Jako rodzinna firma z wieloletnim doświadczeniem na rynku remontowo – budowlanym oferujemy naszym klientom szeroki wachlarz wyspecjalizowanych usług. Grupa profesjonalistów w swojej branży dysponując najwyższej jakości sprzętem i technologią wychodzi naprzeciw wymaganiom klientów.

Przycisk: Zapraszamy do zapoznania z ofertą DOROTEX.”

B) „Wykończymy wszystko! – Pozamiatane! Remont mieszkania zamknięty w terminie.

Marek – ojciec, Kamil – syn i szwagier – Michał. Każdy specjalizuje się w czym innym, od hydrauliki, przez układanie płytek i paneli, po elektrykę, malowanie, tapetowanie i drobne prace wykończeniowe. Zastajemy mieszkanie w stanie surowym, zostawiamy wysprzątane i gotowe do wprowadzenia. Remontujemy od 12 lat. Wykonaliśmy 58 zleceń. 58 w terminie.

Opinia klienta: Remontów bałem się jak ognia, bo zawsze trwały i kosztowały dwa razy więcej niż prognozowano. A tu!? Po planowanych 2 tygodniach mieszkanie było gotowe i wykończone, tak jak się umawialiśmy. ~ Karol But

Przycisk: Pozamiatajcie.”

——————–
Która opcja opisu (z nagłówkiem i CTA) działa na Was lepiej? Którą firmę byście wybrali – Dorotex czy Pozamiatane

Ja nic nie sugerują. Żaden z tych tekstów nie jest idealny, ale za drugą opcją stoi kilka elementów.

Wyraźna korzyść – w tym przypadku zlecenia realizowane całościowo i w terminie.
Liczby – potwierdzają, zwracają uwagę, wyrażają więcej niż puste słowa typu profesjonalnie, wiele itp.

Opinia klienta – społeczny dowód słuszności [nigdy ich nie zmyślajcie!]

Każde długie, wydumane zdanie z udziałem „profesjonalnie” lub „wychodząc naprzeciw” jest tylko pustym frazesem jakich tysiące na tego typu stronach. Usuwamy takie, bo nic nie znaczą.

Lepsze będą konkretne, jasno wyrażone korzyści, krótsze zdania i opisy, które wyrażają coś co możemy zobaczyć, wyobrazić sobie. Ja wyobrażam sobie, że wchodzę do mieszkania po remoncie i wszystko jest wykończone prawidłowo. Widzę i czuję jak w mieszkaniu pachnie czystością. Jak czytam o profesjonalnych usługach przed oczami mam… ciemność.

I może jeszcze klawisz DELETE.

Dorota Guzińska

Inne wpisy:

Chodźcie, jest debata – czyli skrzydlate słowa w reklamie.

Konkret is a King, czyli siła konkretu w copywritingu.

Trochę sztuki w marketingu, czyli Kraina Grzybów dla przedsiębiorców…

Jak ustawić automatyczną odpowiedź na fanpage’u?

Dlaczego warto dobrze prowadzić fanapage? Co to znaczy dobry fanpage?

Jak promować wydarzenia na Facebooku?

Jak wykorzystać wydarzenia na Facebooku do zwiększenia sprzedaży?

Jak nazwać wydarzenie na Facebooku, aby ludzie chętnie dołączali?

Jak założyć wydarzenie na Facebooku?

Jak sobie radzić z trudnymi klientami na fanpage’u?

Współpraca

Zajmujemy się prowadzeniem fanpage'y na Facebooku i zwiększaniem zainteresowania ofertą naszych klientów pomimo mimo spadających zasięgów.