Skuteczna reklama, a niski budżet – firma w internecie
1. Ogłoszenia na portalach
To jeden z najprostszych i zdecydowanie najtańszy sposób na wypromowanie swoich usług czy też produktów. Wybór jest spory, największe portale ogłoszeniowe, takie jak olx, gumtree czy lento są powszechnie znane. Codziennie korzystają z nich tysiące osób, które wyszukują konkretnych produktów. Jeśli będziesz tam obecny ze swoją firmą- prawdopodobnie trafią też do Ciebie, a ogłoszenia w tych portalach są całkowicie darmowe.
2. Reklama AdWords
Chciałbyś mieć możliwość dotarcia tylko do tych klientów, którzy w tej chwili szukają Twoich produktów lub usług? AdWords daje możliwość wyświetlenia Twojej reklamy za każdym razem kiedy potencjalny klient wpisuje w wyszukiwarkę słowa kluczowe związane z Twoją ofertą! Dzięki temu Twoje środki nie są marnowane na dotarcie do osób, które w ogóle nie są zainteresowane komunikatem. Dodatkowo dobrze zoptymalizowana kampania AdWords pozwala na naprawdę ekonomiczne i skuteczne dystrybuowanie reklamą.
3. Social media i reklama na Facebooku
Nie trzeba chyba tłumaczyć jak popularne są obecnie media społecznościowe i jak nierozerwalnie związane zostały również z działalnością biznesową. Odpowiednio prowadzone profile na Instagramie czy fanpage na Facebooku mogą zupełnie za darmo (lub przy niedużych nakładach finansowych na promowanie postów) przysporzyć Ci wielu klientów, a także znacząco wpłynąć na rozpoznawalność marki.
Nieco inna sprawa to kampania na Facebooku. To bardzo rozbudowane obecnie i niezwykle skuteczne narzędzie reklamowe, które w pewien sposób wykorzystuje informacje o użytkownikach portalu. Dzięki temu możesz dotrzeć do osób, które są właśnie zainteresowane usługami, które proponujesz.
4. Newsletter
Mailing to jedna z najpopularniejszych metod marketingowych na świecie. Jest to narzędzie całkiem niedrogie, a drzemie w nim olbrzymi potencjał- ale tylko i wyłącznie w sytuacji, gdy jest wykorzystywany w odpowiedni sposób. Pamiętaj, że zbyt nachalne „zmuszanie” klientów do zapisywania się do newslettera, a także zasypywanie ich spamem reklamowym nie jest ok. Klient musi wiedzieć po co ma się na twoją listę wpisać, musi poczuć realną potrzebę, wiedzieć jaką wartość chce mu przekazać. A to dopiero początek… musisz mu przecież jeszcze tę wartość naprawdę dać! Jeśli dostarczysz swoim odbiorcom treści, które ich zainteresują i pomogą im w jakiś sposób to z pewnością zyskasz grono lojalnych klientom.
autorzy: Dorota Guzińska, Patryk Janusz
Inne wpisy:
Współpraca
Zajmujemy się projektowanie i tworzenie stron internetowych, które pomogą Ci pozyskiwać nowych klientów szybciej, łatwiej i skuteczniej.