Tik Tok – aplikacja nie tylko do rozrywki
Tik Tok jest na ten moment najczęściej pobieraną aplikacją 2022 roku. Przewiduje się, że w 2023 roku przekroczy barierę 2 miliardów użytkowników. Nie bez powodu. Jego doskonale skonstruowany algorytm, prosty interfejs i ten wystrzał dopaminy, jaki funduje nam oglądanie krótkich, zabawnych/ ciekawych wideo sprawiły, że aplikacja odnosi wielki sukces.
Poza dostarczaniem rozrywki Tik Tok stał się miejscem gdzie eksperci (naukowcy, lekarze, przedsiębiorcy, aktorzy czy sportowcy) dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami, ale bez nadęcia. Dlatego też coraz więcej firm decyduje się na publikowanie na Tik Toku. Niezwykle ważne jest w tym przypadku prawdziwe wyczucie „klimatu” tego miejsca, użytkownicy nie zniosą nieszczerości, reklamowych frazesów i nudy. Warto więc, by firmowym Tik Tokiem zajmowały się osoby, które dobrze znają aplikację, aktualne trendy, mają wrodzoną swobodę i dobre poczucie humoru.
Co odróżnia Tik Toka od Facebooka czy Instagrama?
- niesamowicie „łatwo-przyswajalna” forma – nic nie konsumuje się tak łatwo jak krótkich filmików, które nagrane są często w amatorski sposób, ale zwyczajnie prostych w odbiorze
- turbo inteligentny algorytm, który bardzo szybko uczy się tego, co lubię i takie treści podpowiada, dbając jednak o to, bym pozostała w trendach i czasem jednak wyszła ze swojej bańki.
Tik Tok a reklamy?
Platforma umożliwia także działania reklamowe. O tych możliwościach opowiemy jeszcze innym razem. Dodam jednak, że koszty reklam na Tik Toku są porównywalne z tymi na Facebooku… ale za tych pięknych czasów, wiele lata temu!