Skuteczne prowadzenie fanpage'a i Facebook Ads

Czyli... jak prowadzimy fanpage'e na Facebooku, które pozyskują klientów, pomimo ciągłych zmian w algorytmach Facebooka i spadających zasięgów?

Autorska "Strategia 6 kroków", która zapewnia leady w biznesach usługowych oraz sprzedaż w sklepie internetowym

Współpraca od A do Z, więc oszczędzasz swój czas

Fair play - masz nieustanny wgląd do naszych działań

80 +

obsłużonych fanpage'y

5 +

lat doświadczenia

3 000 zł

średni budżet marketingowy

80 +

obsłużonych fanpage'y

5 +

lat doświadczenia

3 000 zł

średni budżet marketingowy

Budowa społeczności i sprzedaży na Facebooku

Układamy lejki sprzedażowe i marketingowe w opariu o naszą autorską "Strategię 6 kroków". Prowadząc fanpage’e na Facebooku skupiamy się na tworzeniu pozytywnego wizerunku i budowaniu zaufania do firmy.

Natomiast reklama w Facebook Ads wspiera sprzedaż i pozostałe cele marketingowe Twojego biznesu.

Co konkretnie otrzymasz?

Poznaj autorską "Strategię 6 kroków"

i zobacz jak te 6 etapów prowadzenia fanpage'a, pozyskuje setki nowych zleceń każdego miesiąca.

AR-ikona-13

1. Budowanie zasięgu i zaangażowania na fanpage'u

Pozyskiwanie nowych odbiorców nigdy się nie kończy, dzięki temu firma stale się rozwija, a grupa fanów/ Klientów rośnie!

AR-ikona-14

2. Budowanie relacji i edukacja klienta

Zasianie odpowiednich informacji na prowadzonym fanpage'u daje plony, które potem zbieramy całymi latami. Warto edukować i wspierać odbiorców!

AR-ikona-15v2

3. Sprzedaż organiczna

Podczas obsługi fanpage'a tworzymy także posty sprzedażowe, które sprawiają, że klienci chętnie kupują. Tego rodzaju treści oswajają użytkowników z ofertą.

AR-ikona-16

4. Reklama zasięgowa

Chcemy dotrzeć do jak największej rzeszy nowych odbiorców. Dzięki temu oddzielamy "gorących" klientów gotowych do zakupów, od reszty odbiorców.

AR-ikona-17

5. Reklama wizerunkowa

Prowadzimy reklamę, która na szerszą skalę pokazuje pozytywny wizerunek Twojej firmy, a przecież chętniej kupujemy od ludzi, których lubimy. Prawda?

AR-ikona-18v2

6. Reklama sprzedażowa

Docieramy do zaangażowanych odbiorców, aby zmienić ich w stałych klientów i maksymalizujemy sprzedaż prowadząc dodatkowy remarketing.

Nasze reklamy poznacie po efektach

Testujemy wszystkie możliwe formy postów i reklam. Sprawdzamy i analizujemy grupy docelowe i wszelkie sposoby targetowania.

Po pierwszym etapie współpracy, który opiera się na testach, pojawiają się przekonujące wnioski i konkretne wyniki. Wtedy nadchodzi czas na kolejny etap optymalizacji, skalowanie działania i maksymalizowanie efektów.

Cel: Pozyskanie danych kontaktowych do klientów

Wynik: 72 klientów | Koszt (jednostkowy): 7,23 zł / klient | Koszt (całkowity): 520,53 zł

Kampania zawierała reklamę w formie posta, który zachęcał do zostawieni swoich danych kontaktowych celem umówienia spotkania z przedstawicielem handlowym firmy.

Przypomnę, że cena schodów z montażem waha się w granicy 10-30 tyś zł, co jednocześnie skutecznie dementuje mit, że przez Facebook nie da się pozyskiwać klientów na drogie produkty.

Cel: Zachęcenie do zapisu na zabieg przez messenger

Wynik: 225 klientów | Koszt (jednostkowy): 15,19 zł / klient | Koszt (całkowity): 3417,22 zł

Screen pokazuje podsumowanie z kilkunastu kampanii pozyskujących zapytania ofertowe od klientów. Kampanie były prowadzone przez okres kilku miesięcy współpracy. Dzięki tym kampaniom firma pozyskała wielu nowych i stałych klientów.

Cel: Zachęcenie do rezerwacji usługi przez messenger

Wynik: 50 klientów | Koszt (jednostkowy): 12,59 zł / klient | Koszt (całkowity): 629,42 zł

Celem reklamy było pozyskanie klientów zainteresowanych zabezpieczeniem swojego auta powłoką ceramiczną. Koszt takiego zabezpieczenia to ok. 1500-4500 zł, dlatego kierowaliśmy reklamy do użytkowników, którzy prawdopodobnie posiadają samochody droższych marek.

Cel: Reklam projektu edukacyjnego klienta

Wynik: 28 291 kliknięć | Koszt (jednostkowy): 0,12 zł / klik | Koszt (całkowity): 3363,16 zł

Kampania reklamowa wspierała projekt edukacyjny klienta, którzy był realizowany przez 3 miesiące.

Reklama przedstawiała video w formie krótkiej zajawki, a pełny materiał był dostępny na stronie internetowej. Dzięki temu generowaliśmy ruch na stronie www i zbieraliśmy dane o odbiorcach projektu.

Cel: Pozyskanie danych kontaktowych do klientów

Wynik: 39 klientów Koszt (jednostkowy): 28,24 zł / klient | Koszt (całkowity): 1101,52 zł

Kampania zawierała reklamy video, które były kierowane do 3 różnych grup odbiorców. Odbiorcy także chętnie pisali komentarze pod reklamami, zdarzyły się też pojedyncze zapytania o ofertę, wysyłane przez messenger. Więc ostateczny wynik kampanii był trochę wyższy niż pokazany na screenie.

Cel: Pozyskanie klientów zainteresowanych wynajęciem sprzętu

Wynik: 131 klientów Koszt (jednostkowy): 2,58 zł / klient | Koszt (całkowity): 338,44 zł

Kampania była uruchomiona w trakcie pierwszego lock down'u związanego z COVID-19. Celem było pozyskanie klientów zainteresowanych wynajmem sprzętu treningowego do domu.

Ogólne warunki współpracy - z jakimi klientami pracujemy?

AR-ikona-31

Odpowiedni budżet marketingowy

Współpracujemy z markami, których budżet (wynagrodzenie + budżet reklamowy) to ok. 2,5 - 3,5k zł/msc.

AR-ikona-32

Firmy B2B i B2C oraz sklepy internetowe

Promujemy produkty i usługi, z których sami chcielibyśmy korzystać, więc dajemy z siebie 110% zaangażowania.

Nie współpracujemy z branżą: wróżbiarską, MLM, pożyczek (chwilówki).

AR-ikona-33

Otwartość na pomysły

Współpracę opieramy o: sprawną komunikację, otwartość na nowe pomysły i wspólną strategię. Mieszanka tych elementów zbliża do sukcesu!

Zapytaj o wycenę prowadzenia fanpage'a dla Ciebie!

Dlaczego firmy chętnie z nami współpracują?

Pomimo wspólnie zaplanowanej kampanii reklamowej od 1 sierpnia, klienci znajdowali moją stronę po frazach kluczowych już pod koniec lipca. Jest to dla mnie o tyle niecodzienna sytuacja ponieważ moje poprzednie strony internetowe, zawsze były trudne do odnalezienia i przeze mnie samego!

Zespół Artystów Reklamy wykazał się równie wysokim entuzjazmem co ja, przy tworzeniu strony. Proponowali wszelakie rozwiązania, jeśli uparłem się na swoim pomyśle to wdrażali go bez zbędnego mówię że się "nie da".

Mariusz Kądziołka

Produkcja schodów, branża stolarska

Jesteśmy mega zadowoleni z naszej strony, którą zrobiliście. Mamy bardzo dużo pozytywnych opinii od klientów, strona jest przejrzysta i również świetnie wypada w statystykach Google. Przez trzy miesiące, od kiedy ruszyła strona mamy praktycznie większość terminów 2020 pozajmowanych. JESTEŚCIE WSPANIALI!

Krzysztof Żubkowski

Fotobudka (wesela / eventy)

Po rozeznaniu rynku i poleceniu mi Artystów Reklamy, zdecydowałem się oddać budowę mojej profesjonalnej strony www, właśnie w ich ręce. Szukałam kogoś kto zajmie się moim projektem kompleksowo, sprawnie, wyrozumiale - bo do łatwych klientów nie należę 🙂 Trafiłam na profesjonalistów! Z takimi ludźmi aż chce się pracować, strona budowała się bardzo sprawnie i nie wiem jak to zrobili ale przełożenie moją wizję i oczekiwania w realną stronę internetową!

Anna Kokoszka

Fotograf ślubny i biznsowy

Artyści Reklamy? Zespół profesjonalistów, którzy kompleksowo zadbają o swojego klienta! Pomimo zakończenia projektu udzielają wsparcia i doradzają w dalszym rozwoju marki. Dali radę nawet z kimś takim jak ja, więc poradzą sobie z każdym 🙂 Serdecznie polecam!

Maciej Romaniuk

Tatownik medyczny, szkolenia BHP

Artyści Reklamy wykonali dla mnie dość skomplikowaną w stronę internetową. Szybko, sprawnie i na czas!!! A to się rzadko zdarza przy projektach informatycznych. Z uwagą rozpoznali moje potrzeby i je spełnili w 100 procentach. Dodatkowo Patryk udzielił mi wielu praktycznych porad w trakcie konsultacji dotyczących marketingu i reklamy w sieci. Jestem wdzięczna za cierpliwość i pełne zaangażowanie. Dziękuję, trzymam kciuki za rozwój Waszej firmy.

Dorota Połujańska

Podróżniczy portal internetowy

Formularz kontaktowy

Napisz do nas, a odpiszemy najszybciej jak to możliwe!

    Wolisz zadzwonić?

    +48 503 923 710*
    *w dni robocze

    Wolisz mailem?

    Wolisz mailem?