Jak założyć wydarzenie na Facebooku?

Przed Tobą duży event? Może prowadzisz firmę i planujesz otwarcie nowego obiektu? W takim razie możliwe, że zastanawiasz się też jak to ogłosić wszem i wobec. Po co Ci wydarzenie na Facebooku? Jeżeli tylko planujesz wprowadzić nowy produkt, zorganizować imprezę cz wydarzenie otwarte to stworzenie wydarzenia na Facebooku to konieczność. Na tym jednak nie koniec.…

Czytaj dalej

Jak sobie radzić z trudnymi klientami na fanpage’u?

Mogłabym zatytułować ten wpis – „Kryzysy w social media” i pewnie byłby bardziej jasny, ale słowo kryzys nie bardzo do tego pasuje. Trudny klient na fanpage’u Trudny klient, czy kłopotliwa komunikacja z nim, może pojawiać się często i chyba każdy administrator miał z nimi styczność, a nie warto nazywać tego od razu kryzysem (chociaż jeśli…

Czytaj dalej

Jak założyć fanpage na Facebooku?

Facebook jest potężnym narzędziem komunikacji, służącym zarówno celebrytom jak i osobom prywatnym czy firmom. Innymi słowy jest to doskonała okazja do wypromowania marki, a obecność w mediach społecznościowych stanowi dziś konieczność w biznesie (w końcu na Facebooku jest ponad 16 mln Polaków!). Czym jest fanpage na Facebooku? Najprościej mówiąc, fanpage na Facebooku jest stroną dla…

Czytaj dalej
Firmowa strona internetowa - co warto wiedzieć

Firmowa strona internetowa – 6 rzeczy, które musisz wiedzieć

Prowadzisz firmę i rozglądasz się za sposobem dotarcia do szerszego grona klientów? Firmowa strona internetowa Ci w tym pomoże! Jednak aby tworzona strona www była atrakcyjna, a przede wszystkim – opłacalna, należy zadbać o kilka kluczowych elementów. Każdy kto pragnie posiadać stronę internetową musi być świadom tego co i w jakim celu powinno się na…

Czytaj dalej

Prowadzenie bloga firmowego – czy to jest potrzebne?

Blog firmowy to miejsce, które pomoże Ci zbudować bliższe relacje z Twoimi odbiorcami. Udowodnisz tam swoją wiedzę i profesjonalizm oraz będziesz mógł zaprezentować swoją ofertę „od kuchni”. Pokażesz swój produkt i proces wytwarzania tego produktu, możesz opisać dlaczego pracujesz w jakiś konkretny sposób. Ponadto często aktualizowany blog wpłynie pozytywnie na pozycjonowanie się Twojej witryny w…

Czytaj dalej

Jak stworzyć slogan reklamowy, który zostanie zapamiętany?

Trudno wyobrazić sobie świat bez reklam i chwytliwych sloganów. Niełatwo też dobry slogan stworzyć, zwłaszcza, jeśli marzymy o haśle, którym posłużą się kolejne pokolenia. Trafny slogan aż chce się pamiętać i powtarzać. Co też gdy słyszysz „para-pa-pa-paa” MC Donald’a dopowiadasz sobie „I’m lovin’ it”? Jeśli też tak masz, to wiesz jak potężne mogą być slogany i hasła…

Czytaj dalej

Responsywna strona internetowa. Czym jest i czy jej potrzebujesz?

Dobra i responsywna strona internetowa to nie tylko biznesowa podstawa funkcjonowania w sieci. Dla wielu biznesów firmowa strona internetowa to także punkt wyjścia do większości działań marketingowych! Jest to narzędzie do pozyskiwania nowych, wartościowych klientów. Jeśli jednak o klientach mowa, należy pamiętać, że czasy przeglądania stron internetowych jedynie za pomocą komputera czy laptopa minęły bezpowrotnie.…

Czytaj dalej

Jak szybko zwiększyć liczbę polubień fanpage’a?

Zastanawiasz się jak zwiększyć liczbę lajków, pozyskując nowych fanów strony? Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy krótki, darmowy poradnik, dzięki któremu łatwo, szybko i kompletnie bezpłatnie poszerzysz grono odbiorców! Najpierw potrzebujesz angażujących postów Najpierw potrzebujesz angażujących postów, ponieważ cała sztuczka polega na zwróceniu uwagi w kierunku osób reagujących na Twoje posty, czyli takich które zostawiają Like, Serduszko,…

Czytaj dalej

Auto-odpowiedź na wiadomości na fanpage’u. Ustawienia

Prowadzenie fanpage’a z pewnością ułatwia firmie, marce i osobie publicznej nawiązanie kontaktu z licznymi fanami. Zdarza się jednak, że to oni sami wysyłają do strony wiadomości prywatne, z niecierpliwością oczekując odpowiedzi. Warto więc zrobić wszystko, by zapobiec frustracji klienta oczekującego na wyjaśnienie sprawy wczoraj wysłanego zamówienia, które o dziwo jeszcze do niego nie dotarło… Warto…

Czytaj dalej

Kampania na pozyskiwanie polubień. Czy to ma sens?

Czy kampania na lajki ma jakikolwiek sens biznesowy? Jeśli Twoją alternatywą jest kupienie fanów na jakimkolwiek portalu aukcyjnym, to taka kampania ma na pewno dużo większy sens. Ale czy to jedyna sytuacja w której warto inwestować w pozyskiwanie polubień dla fanpage’a? Odpowiedź na pytanie o to czy takie kampanie mają sens i czy warto je…

Czytaj dalej