Jak stworzyć slogan reklamowy, który zostanie zapamiętany?

Trudno wyobrazić sobie świat bez reklam i chwytliwych sloganów. Niełatwo też dobry slogan stworzyć, zwłaszcza, jeśli marzymy o haśle, którym posłużą się kolejne pokolenia. Trafny slogan aż chce się pamiętać i powtarzać. Co też gdy słyszysz „para-pa-pa-paa” MC Donald’a dopowiadasz sobie „I’m lovin’ it”? Jeśli też tak masz, to wiesz jak potężne mogą być slogany i hasła…

Czytaj dalej

Responsywna strona internetowa. Czym jest i czy jej potrzebujesz?

Dobra strona internetowa to nie tylko biznesowa podstawa funkcjonowania w sieci, ale także punkt wyjścia większości działań marketingowych. To narzędzie do pozyskiwania nowych, wartościowych klientów. Jeśli jednak o klientach mowa, należy pamiętać, że czasy przeglądania stron internetowych jedynie za pomocą komputera czy laptopa minęły bezpowrotnie. Ponad 20 milionów użytkowników mobilnych w Polsce dobitnie to udowadnia…

Czytaj dalej

Jak szybko zwiększyć liczbę polubień fanpage’a?

Zastanawiasz się jak zwiększyć liczbę lajków, pozyskując nowych fanów strony? Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy krótki, darmowy poradnik, dzięki któremu łatwo, szybko i kompletnie bezpłatnie poszerzysz grono odbiorców! Najpierw potrzebujesz angażujących postów Najpierw potrzebujesz angażujących postów, ponieważ cała sztuczka polega na zwróceniu uwagi w kierunku osób reagujących na Twoje posty, czyli takich które zostawiają Like, Serduszko,…

Czytaj dalej

Auto-odpowiedź na wiadomości na fanpage’u. Ustawienia

Prowadzenie fanpage’a z pewnością ułatwia firmie, marce i osobie publicznej nawiązanie kontaktu z licznymi fanami. Zdarza się jednak, że to oni sami wysyłają do strony wiadomości prywatne, z niecierpliwością oczekując odpowiedzi. Warto więc zrobić wszystko, by zapobiec frustracji klienta oczekującego na wyjaśnienie sprawy wczoraj wysłanego zamówienia, które o dziwo jeszcze do niego nie dotarło… Warto…

Czytaj dalej

Kampania na pozyskiwanie polubień. Czy to ma sens?

Czy kampania na lajki ma jakikolwiek sens biznesowy? Jeśli Twoją alternatywą jest kupienie fanów na jakimkolwiek portalu aukcyjnym, to taka kampania ma na pewno dużo większy sens. Ale czy to jedyna sytuacja w której warto inwestować w pozyskiwanie polubień dla fanpage’a? Odpowiedź na pytanie o to czy takie kampanie mają sens i czy warto je…

Czytaj dalej

Reklama na Facebooku vs Reklama w TV. Co lepsze?

Jeszcze 10 lat temu reklama kojarzyła się nam głównie z kilkunastoma sekundami zachęcania do zakupu w przerwie między ulubionym serialem telewizyjnym. Dziś jest inaczej. Reklamy otaczają nas zewsząd, są coraz ciekawsze, przyciągające uwagę i trafnie kierowane do zainteresowanych. Jej najnowocześniejsze formy widzimy na co dzień przeglądając Internet. Znanym każdemu globalnym nośnikiem reklamy szybko stał się Facebook.…

Czytaj dalej

Jak zmienić nazwę fanpage’a?

Strona na facebooku jaką jest fanpage to jedno z najpopularniejszych narzędzi social media. Firmy wykorzystują go do budowania trwałych relacji, blogerzy dzielą się na nim swoją twórczością, a gwiazdy kreują swój wizerunek. Nazwa dla fanpage’a na Facebooku Zakładając fanpage zazwyczaj poświęcamy dużo czasu na przemyślenie jego nazwy. Czasami jednak okazuje się, że jest ona nieadekwatna…

Czytaj dalej

Jak nazwać fanpage na Facebooku?

Nazwa fanpage’a wpływa na to czy ludzie chętnie lajkują Twój profil, czy nie. Kiedy nazwiemy swój fanpage w odpowiedni sposób to nasze reklamy, poza realizacją głównego celu (np. ruch, zasięg itp.) będą także zbierały nowe polubieni fanpage’a. Co ważne! Za te polubienia nie płacimy dodatkowo, a więc będzie to „efekt uboczny” prowadzonej reklamy. Czy nazwa…

Czytaj dalej

Strona internetowa dla firmy. UWAGA 9/10 firm to olewa!

Strona internetowa dla firmy to forma reklamy swojej działalność. Wielu właścicieli firm z takim przekonaniem zleca przygotowanie strony internetowej. Dopiero po jakimś czasie okazuje się, że przez stronę internetową nie trafiło do firmy nawet kilku klientów. Może w Twoim wypadku jest inaczej, ale niestety to właśnie z takim scenariuszem spotykam się najczęściej. Dlaczego tak się…

Czytaj dalej

Aktualne wymiary grafik na fanpage’u. Grafiki w reklamie.

To druga część wpisu o wymiarach grafik na Facebooku, w poprzednim wpisie poruszałem temat wymiarów grafiki na fanpage’u, postów itp, a w tym wpisie pokażę Ci aktualne wymiary grafik reklamowych. Posta karuzela 600 x 600 px Format, w którym reklama składa się z kilku kwadratów. Wykorzystywana często w przypadku, w którym chcemy zademonstrować więcej niż…

Czytaj dalej