fbpx

34,37 zł z KAŻDEJ złotówki wydanej na Google Ads. Przykład FPH BERTOM

Klient: www.fphbertom.pl, to firma rodzinna, która działa od 1977 roku, czyli już 41 lat! Cel: Pozyskanie zapytań ofertowych dotyczących produkcji hurtowych ilości materiałów metalowych oraz zapytań dotyczących usługi wycinania na elektrodrążarce drutowej Zakres współpracy: strona www, social media Autorzy sukcesu: Patryk Janusz (Google Ads), Dorota Guzińska (strona www) Jak się zaczęła współpraca z FPH BERTOM? Współpracę…

Czytaj dalej

Dlaczego warto dobrze prowadzić fanapage? Co to znaczy dobry fanpage?

Prowadzenie fanpage’a nie daje natychmiastowych efektów poza faktem, że uwiarygadniają firmę lub osobę. Kiedy poznajemy jakąś firmę często szukamy jej na Facebooku. Kiedy jej tam nie ma zwykle wydaje nam się ona mniej pewna. Natomiast gdy ją tam znajdziemy, widzimy ładne zdjęcia, ciekawe informacje (które mogą odpowiedzieć na to, co nas zastanawia, zbić wątpliwości) nabieramy…

Czytaj dalej

Prosty sposób na natychmiastowe zwiększenie sprzedaży

Dlaczego jest tu fotka mieszkania, skoro wpis ma być o zwiększaniu sprzedaży? Chcę Ci opowiedzieć o tym co przytrafiło się nam na początku tego roku, a jednocześnie wyciągniesz z tej historii super trik na natychmiastowe zwiększenie sprzedaży. Sposób działa rewelacyjnie i jest prosty do zastosowania (sam też z niego korzystam). Od tego się zaczęło… Na…

Czytaj dalej

Reklama Facebook Ads – co to jest i jak działa?

Wyobraź sobie taką formę reklamy, która dociera tylko do tej grupy klientów, która interesuje się Twoimi produktami, śledzi fanpage Twojej konkurencji albo np. ma skłonności do częstych zakupów przez internet. Tu nie wyświetlamy reklamy przypadkowym osobom, a kierujemy ją tylko tej  grupie odbiorców, która posiada określone cechy i z dużym prawdopodobieństwem zainteresuje się Twoją ofertą. Reklama…

Czytaj dalej

Reklama Google Ads (dawne AdWords) – co to jest i jak działa?

W każdej sekundzie miliony osób, w poszukiwaniu różnych produktów i usług, przemierza wyniki wyszukiwania Google, po to aby trafić do… no właśnie – do kogo? O tym czy klienci trafią do Ciebie, czy do Twojej konkurencji decyduje to czy Twoja strona jest dobrze pozycjonowana w Google lub to czy prowadzisz skuteczną reklamę Google Ads Reklama Google Ads –…

Czytaj dalej

Czym kierujemy się zakładając swój biznes?

Pewnie spora część osób, które to czytają mają swoją firmę lub myślą o jej założeniu. Myślę, że większość z nas chce pracować u siebie, dla poczucia pewnego rodzaju wolności. Czy rzeczywiście tak jest? Czym się kierujemy zakładając swój biznes? Prowadzenie własnego biznesu kojarzy się z brakiem podległości szefowi, kreatywnością, zarabianiem na tym co lubi się robić, zarabianiem większych pieniędzy, posiadaniem wpływu…

Czytaj dalej

Case study – jak znaleźć się w Top 3 Google? Na przykładzie fphbertom.pl

Lubimy pracować z trudnymi branżami (nie mylić z „trudnymi klientami! ;), jak na przykład z… producentem detali wykrawanych na prasach. Dlaczego? Lubimy takie projekty ponieważ w takiej branży jest stosunkowo niewiele firm. Wszystkie z nich bazują na stałych zleceniach, dawno pozyskanych klientach, znajomościach, szczęściu lub przypadku i… prawie w ogóle nie robią dobrego marketingu. A to oznacza,…

Czytaj dalej

Jak promować wydarzenia na Facebooku?

Niestety samo utworzenie wydarzenia nie zagwarantuje nam sukcesu. Trzeba je rozpowszechnić w szerszym gronie, dotrzeć do nowych użytkowników i sprawić aby zainteresowali się naszym wydarzeniem! Najprostszy sposób na promocję wydarzenia W pierwszej kolejności udostępnij link do wydarzenia na swojej tablicy i zaproś swoich znajomych. Może się zdarzyć, że będą dołączać do wydarzenia z samej sympatii do…

Czytaj dalej

Jak wykorzystać wydarzenia na Facebooku do zwiększenia sprzedaży?

Bierzesz udział w Facebookowych wydarzeniach? Nie Ty jeden ;). Większość z nas bierze (lub brało) udział w jakimś wydarzeniu na Facebooku. Dlaczego korzystać z wydarzeń na Facebooku do promocji biznesu? Jeżeli organizujesz ciekawy event, live’a, rekrutację, otwierasz lokal, nowy biznes lub robisz cokolwiek innego, co potrzebuje rozgłosu to wydarzenia są dla Ciebie. To fajny sposób…

Czytaj dalej

Jak nazwać wydarzenie na Facebooku, aby ludzie chętnie dołączali?

Nadszedł czas na wydarzenia. Bierzemy po lupę kolejną z możliwości jakie daje nam Facebook, i rozkładając na części pierwsze przyglądamy się temu, co najważniejsze – nazwie. To ona będzie (w pierwszej kolejności) będzie przyciągać nowych ludzi do wydarzenia, więc przyjrzyjmy się jej w kontekście efektywności marketingowej. Jak nazwać wydarzenie na Facebooku? Niezależnie od celu, dla…

Czytaj dalej