Złote Zasady Współpracy
czyli jak wycisnąć 110% ze współpracy z agencją?
Skuteczny marketing to PROCES
Efekty nie przychodzą w ułamku sekundy, tuż po kliknięciu w przycisk „aktywuj kampanie”. Potrzeba czasu aby stworzyć naprawdę skuteczny marketing. W efekcie większość naszych klientów po 1-2 latach współpracy powiększa swoje firmy nawet kilkukrotnie.
Ci klienci, którzy nie chcieli skalować swoich biznesów, korzystają ze stabilnego, przewidywalnego marketingu, który generuje efekty w każdym miesiącu.
Skuteczny marketing to TESTY i FEEDBACK
W trakcie współpracy stawiamy tezy i sprawdzamy je. Testujemy wiele wariantów reklam, kampanii, argumentów, grafik, tekstów itd. Szukamy takich kombinacji, które przynoszą najlepsze efekty.
Od Ciebie oczekujemy konkretnego feedbacku. Np. jeśli dostarczymy leady, zadzwoń do nich i daj nam feedback. W ten sposób wiemy co i jak optymalizować.
Skuteczny marketing jest WIELOWYMIAROWY
Proces decyzyjny klienta bywa skomplikowany i wielowymiarowy. Potrzeba czasu i różnych sposobów dotarcia aby dostarczyć użytkownikom odpowiednich informacji i argumentów do tego, aby stali się klientami.
Patrzymy na Twój marketing jak na „całość”, bo nawet najlepsza kreacja reklamowa nie sprzedaje, gdy sklep internetowy ładuje się 15 sekund.
Skuteczny marketing to INFORMACJE
Ty jesteś ekspertem w swojej branży, znasz swoją firmę od podszewki. Dlatego w trakcie współpracy możemy dociekać i zadawać różne pytania. Robimy to, ponieważ zależy nam na Twoich wynikach. Wiemy o co pytać i jak obrócić Twoje odpowiedzi w silne argumenty dla klientów.
Współpraca jest poukładana
Pracujemy w sposób zaplanowany i zorganizowany. Działamy według procedur, wytycznych i określonych standardów jakości. Procesy nas nie ograniczają, ale wspierają jakość naszej pracy.
Współpraca jest elastyczna, jednak oczekujemy od Ciebie uszanowania naszych standardów.
Rekomendacje i konsultacje
W trakcie współpracy możemy udzielać Ci rekomendacji, które wynikają z analizy Twojej sytuacji oraz działań marketingowych. Oczekujemy jasnej odpowiedzi, a najlepiej – szybkiego wdrożenia rekomendacji.
Brak działania naraża Cię na gorsze wyniki.
Progres zamiast perfekcji
Kojarzysz zasadę pareto? W marketingu także obowiązuje i oznacza, że 20% działań przynosi 80% efektów. Dlatego skupiamy się na dużych zmianach, a nie detalach.
Przesunięcie logo na grafice o 5 pikseli w lewo czy w prawo nie ma realnego znaczenia dla Twoich klientów. Natomiast zastosowanie konkretnych argumentów sprzedażowych już ma znaczenie.
Progres – na tym się skupiamy.
Budowanie marki
Wielkie marki zasłaniają się twarzami znanych gwiazd. My możemy pokazać swoją. Odbiorcy chętniej ufają markom, nie logotypom. Jeśli jeszcze tego nie robiłeś/aś – czas najwyższy.
Jak myślisz, dlaczego marketing Artystów Reklamy opiera się mocno o wizerunek właściciela?
Obustronne zaangażowanie
Jeśli chcesz zlecić marketing i o nim zapomnieć – jest to możliwe.
Ale prawdziwie spektakularne efekty osiągamy przy obustronnym zaangażowaniu – Twoim i naszym.