fbpx

Reklama na Facebooku vs Reklama w TV. Co lepsze?

Jeszcze 10 lat temu reklama kojarzyła się nam głównie z kilkunastoma sekundami zachęcania do zakupu w przerwie między ulubionym serialem telewizyjnym. Dziś jest inaczej. Reklamy otaczają nas zewsząd, są coraz ciekawsze, przyciągające uwagę i trafnie kierowane do zainteresowanych. Jej najnowocześniejsze formy widzimy na co dzień przeglądając Internet. Znanym każdemu globalnym nośnikiem reklamy szybko stał się Facebook.…

Czytaj dalej

Jak zmienić nazwę fanpage’a?

Strona na facebooku jaką jest fanpage to jedno z najpopularniejszych narzędzi social media. Firmy wykorzystują go do budowania trwałych relacji, blogerzy dzielą się na nim swoją twórczością, a gwiazdy kreują swój wizerunek. Nazwa dla fanpage’a na Facebooku Zakładając fanpage zazwyczaj poświęcamy dużo czasu na przemyślenie jego nazwy. Czasami jednak okazuje się, że jest ona nieadekwatna…

Czytaj dalej

Jak nazwać fanpage na Facebooku?

Nazwa fanpage’a wpływa na to czy ludzie chętnie lajkują Twój profil, czy nie. Kiedy nazwiemy swój fanpage w odpowiedni sposób to nasze reklamy, poza realizacją głównego celu (np. ruch, zasięg itp.) będą także zbierały nowe polubieni fanpage’a. Co ważne! Za te polubienia nie płacimy dodatkowo, a więc będzie to „efekt uboczny” prowadzonej reklamy. Czy nazwa…

Czytaj dalej

Strona internetowa dla firmy. UWAGA 9/10 firm to olewa!

Strona internetowa dla firmy to forma reklamy swojej działalność. Wielu właścicieli firm z takim przekonaniem zleca przygotowanie strony internetowej. Dopiero po jakimś czasie okazuje się, że przez stronę internetową nie trafiło do firmy nawet kilku klientów. Może w Twoim wypadku jest inaczej, ale niestety to właśnie z takim scenariuszem spotykam się najczęściej. Dlaczego tak się…

Czytaj dalej

Aktualne wymiary grafik na fanpage’u. Grafiki w reklamie.

To druga część wpisu o wymiarach grafik na Facebooku, w poprzednim wpisie poruszałem temat wymiarów grafiki na fanpage’u, postów itp, a w tym wpisie pokażę Ci aktualne wymiary grafik reklamowych. Posta karuzela 600 x 600 px Format, w którym reklama składa się z kilku kwadratów. Wykorzystywana często w przypadku, w którym chcemy zademonstrować więcej niż…

Czytaj dalej

Aktualne wymiary grafik na Facebooku. Grafiki na fanpage’u

Dla ułatwienia grafiki podzieliliśmy na 2 części. To pierwszy wpis z tej serii, w którym prezentujemy grafiki na fanpage (zdjęcie profilowe, zdjęcie w tle, wymiary postów itp.), w kolejnym wpisie pokażemy Ci grafiki wykorzystywane do reklam na Facebooku. Zdjęcie profilowe 320 x 320 px (jak również 7 sekundowy film) Aby zdjęcie prezentowało się bez zarzutów,…

Czytaj dalej

Kryzysy w social media. Jak sobie z tym poradzić?

Social media to tania i skuteczna metoda promocja firmy, a na pewno jest to podstawowa forma promowania dla każdego lokalnego biznesu. Dopóki nasz biznes jest pozytywnie odbierany w social media jest super, jednak co zrobić, kiedy pojawia się jakaś negatywna opinia lub taka, z którą nie do końca się zgadzamy? Kryzysy w social media wybuchają……

Czytaj dalej

Grupy podobnych odbiorców na Facebooku. Tajniki klonowania klientów.

Jeśli prowadzisz biznes, zajmujesz się sprzedażą lub marketingiem to w codziennej pracy na pewno korzystasz z wszelkiego rodzaju baz z danymi swoich klientów. Wyobraź sobie, że możesz ich sklonować, co Ty na to? Jak dokładnie to działa? Twoi klienci stali się Twoimi klientami, bo mają pewne cechy, które ich łączą. Mogą mieć podobne zainteresowania, wiek, te…

Czytaj dalej

Projektowanie logo firmowego. Okej… po co Ci to logo?

Logo stanowi wizytówkę każdej firmy i to właśnie z nim kojarzymy markę, do niego przywiązujemy się najbardziej. Dobrze dobrane logo przyciąga uwagę i sprawia, że na jego widok nasuwają się konkretne skojarzenia. Firmy z wieloletnią historią (Coca-Cola, Mc Donald, Nestle, Google, Facebook, Microsoft itd.) są tego dobrym przykładem. Na samo wspomnienie ich nazw przychodzi nam…

Czytaj dalej

Jak nie stracić prowadząc fanpage swojej firmy?

W dzisiejszym świecie korzystanie z mediów społecznościowych może być największym wrogiem lub sprzymierzeńcem Twojego biznesu. Wszystko za sprawą panujących w sieci niepisanych zasad, których nieznajomość powoduje nierzadko poważne kryzysy wizerunkowe. W związku z powyższym, wnioski nasuwają się same – w zależności od tego jak prowadzisz komunikację w social media, zyskujesz lub tracisz swoich odbiorców. Normalne…

Czytaj dalej