Dlaczego warto reklamować się w Google Ads?
Płatna reklama w Googlach skierowana jest zwykle do klientów, którzy szukają produktu. Jest to niecodzienna sytuacja, kiedy nie trzeba użytkownika namawiać, żeby coś kupił, tylko wystarczy go przekonać, żeby kupił akurat u Ciebie. Nie jest to takie trudne, gdy znajdujesz się na górze wyników wyszukiwania. To dlatego Google Ads cieszy się taką popularnością wśród naszych klientów. Inne zalety reklam w Google omawiamy w tym artykule. Kampanie Google przynoszą szybkie efekty Pierwszym argumentem…
Czytaj więcejNajczęstsze błędy w reklamie Facebook Ads. Możesz ich uniknąć!
Chcesz dowiedzieć się, jak zarobić więcej, płacąc mniej za reklamę? Musisz unikać błędów, które bardzo często widzimy w trakcie audytów u naszych klientów. W tym artykule opisaliśmy, jakie to błędy, a także podzieliliśmy się doświadczeniem, jak trzykrotnie obniżyliśmy koszt pozyskania leada w naszej agencji. Zapraszamy do lektury! Pierwszy z grzechów głównych – brak piksela Facebooka Pierwszym błędem jest brak zainstalowanego piksela Facebooka. Dla…
Czytaj więcej7 błędów w Google Ads – sprawdź, jak ich uniknąć!
Na skutek wymienionych w tym artykule błędów tracisz klientów i potencjalny zarobek. Prowadzą one do przepalania budżetu i podejmowania niewłaściwych decyzji optymalizacyjnych. Możesz je jednak dość prostym sposobem wyeliminować. Sprawdź zatem, jakie to błędy i jak ich uniknąć! Błąd 1 – Niewłaściwe dobieranie słów kluczowych Pierwszym błędem jest niewłaściwe dobieranie słów kluczowych. Płatna reklama ma na celu sprzedaż produktu lub usługi. Oznacza to, że nie wszystkie słowa…
Czytaj więcejDobre hasło reklamowe – czym się wyróżnia?
Znacie to uczucie gdy widząc jakiś slogan reklamowy od razu mamy ochotę go komuś pokazać? Ja często robię zdjęcia, gdy hasło na bannerze czy w internecie zwróci moją uwagę. Są też hasła, które pamiętam mimo upływu lat, nawet nie wiedząc dlaczego… Jakie są te najlepsze hasła i slogany? 1. Samo się zapamiętuje Zwykle dobrze zapamiętują się hasła, które są zaskakujące czy zabawne (emocje) lub też jest w nich jakaś przewrotność czy gra słów.…
Czytaj więcejTik Tok – aplikacja nie tylko do rozrywki
Tik Tok jest na ten moment najczęściej pobieraną aplikacją 2022 roku. Przewiduje się, że w 2023 roku przekroczy barierę 2 miliardów użytkowników. Nie bez powodu. Jego doskonale skonstruowany algorytm, prosty interfejs i ten wystrzał dopaminy, jaki funduje nam oglądanie krótkich, zabawnych/ ciekawych wideo sprawiły, że aplikacja odnosi wielki sukces. Poza dostarczaniem rozrywki Tik Tok stał się miejscem gdzie eksperci (naukowcy, lekarze, przedsiębiorcy,…
Czytaj więcejROAS 13 400%. Jaki jest sekret kampanii, która z 1 zł wygenerowała 134 zł przychodu.
Niedawno publikowałem wyniki kampanii Google Ads którą prowadzimy dla klienta (kliknij i sprawdź publikacje). Kampania wygenerowała w ciągu 9 dni sierpnia ROAS 13 406%, czyli chyba całkiem przyzwoity? (W praktyce taki ROAS oznacza, że 1 zł budżet zamienia się na 134 zł przychodu) Zapytałem też naszą społeczność newsletterową (swoją drogą – kliknij i dołącz do nas!), czy byłaby zainteresowana poznaniem czynników, które naszym zdaniem…
Czytaj więcejGdzie wyświetlają się reklamy Google Ads?
Pewnie zastanawiasz się, gdzie reklama Google Ads mogłaby się pojawić, aby dotrzeć do Twoich przyszłych klientów? W tym artykule odpowiemy na Twoje pytanie! Google oferuje 5 przestrzeni reklamowych, w których możemy tworzyć kampanie promujące Twoje produkty czy usługi. Każdy z tych kanałów ma swoją specyfikę, możliwości i zalety. Sieć wyszukiwania, czyli pokaż się tam gdzie Cię szukają Reklamy w sieci wyszukiwania pojawiają się, gdy użytkownicy wprowadzą wybrane słowa kluczowe.…
Czytaj więcejDlaczego warto tworzyć reklamy na Facebooku (i prowadzić fanpage)?
Reklama jest dobrze dopasowana Możliwości targetowania reklamy na Facebooku są bardzo szerokie. Możesz docierać do użytkowników zgodnie z ich: Wiekiem, płcią, miejscem zamieszkania Zainteresowaniami Wykonywanym zawodem Aktywnością w mediach społecznościowych Zaangażowaniem Systemem operacyjnym (np. do użytkowników Apple’a) Itd. Targetowanie po zdarzeniach i aktywności System reklamowy Facebook Ads daje też możliwość targetowania reklam po zachowaniu użytkowników. Oznacza to, że możesz docierać do osób, które np: obejrzały np. połowę Twojego video…
Czytaj więcejDlaczego warto prowadzić reklamy Google Ads?
A gdzie TY czegoś szukasz? Prawdopodobnie w Google. Tak? 😉 To tutaj odbiorcy najczęściej szukają produktów i usług, ale nie tylko! W Google użytkownicy szukają też wielu innych rzeczy. Dlatego jednym z najważniejszych elementów tworzenia kampanii w sieci wyszukiwania jest dobór odpowiednich słów kluczowych. Targetowanie reklamy Google Ads na wybrane słowa kluczowe Chcesz zareklamować się tylko i wyłącznie na wybrane słowa kluczowe? Google Ads to umożliwia! Określasz listę słów kluczowych…
Czytaj więcejTrendy i nowości w 2021 i 2022. Jak je testować?
Ubiegły rok w social media upłynął pod hasłem zmian. Pojawiły się nowe funkcjonalności, inne z kolei zniknęły. Korporacja Facebooka planuje (i wdraża już) kolejne nowości. Z drugiej strony na popularności przybiera coraz bardziej Tik Tok. Wypadałoby też nie ignorować znaczenia YouTube’a, a w wielu branżach również LinkedIn. Zastanawiasz się jak nie pogubić się w mnogości nowych funkcji i trendów do przetestowania oraz różnych platform, które dotychczas pomijałeś? Najpierw odpowiedzmy…
Czytaj więcej