Dlaczego warto tworzyć reklamy na Facebooku (i prowadzić fanpage)?
Reklama jest dobrze dopasowana Możliwości targetowania reklamy na Facebooku są bardzo szerokie. Możesz docierać do użytkowników zgodnie z ich: Wiekiem, płcią, miejscem zamieszkania Zainteresowaniami Wykonywanym zawodem Aktywnością w mediach społecznościowych Zaangażowaniem Systemem operacyjnym (np. do użytkowników Apple’a) Itd. Targetowanie po zdarzeniach i aktywności System reklamowy Facebook Ads daje też możliwość targetowania reklam po zachowaniu użytkowników. Oznacza to, że możesz docierać do osób, które np: obejrzały np. połowę Twojego video…
Czytaj więcejDlaczego warto prowadzić reklamy Google Ads?
A gdzie TY czegoś szukasz? Prawdopodobnie w Google. Tak? 😉 To tutaj odbiorcy najczęściej szukają produktów i usług, ale nie tylko! W Google użytkownicy szukają też wielu innych rzeczy. Dlatego jednym z najważniejszych elementów tworzenia kampanii w sieci wyszukiwania jest dobór odpowiednich słów kluczowych. Targetowanie reklamy Google Ads na wybrane słowa kluczowe Chcesz zareklamować się tylko i wyłącznie na wybrane słowa kluczowe? Google Ads to umożliwia! Określasz listę słów kluczowych…
Czytaj więcejTrendy i nowości w 2021 i 2022. Jak je testować?
Ubiegły rok w social media upłynął pod hasłem zmian. Pojawiły się nowe funkcjonalności, inne z kolei zniknęły. Korporacja Facebooka planuje (i wdraża już) kolejne nowości. Z drugiej strony na popularności przybiera coraz bardziej Tik Tok. Wypadałoby też nie ignorować znaczenia YouTube’a, a w wielu branżach również LinkedIn. Zastanawiasz się jak nie pogubić się w mnogości nowych funkcji i trendów do przetestowania oraz różnych platform, które dotychczas pomijałeś? Najpierw odpowiedzmy…
Czytaj więcejGrupy odbiorców oparte o wyświetlenia wideo
O zaletach wynikających z publikowania wideo w mediach społecznościowych pisaliśmy już niejednokrotnie. Czy wiecie jednak jakie możliwości targetowania reklam i tworzenia precyzyjnych grup odbiorców daje zastosowanie treści wideo w kampaniach reklamowych? Poniżej kilka konkretów. Facebook umożliwia tworzenie niestandardowych grup odbiorców opartych o czas przez jaki wyświetlali oni Twoje wideo. Zasada jest prosta – im dłużej ktoś oglądał film tym bardziej jest zainteresowany. Opcje są dwie: Czas…
Czytaj więcejDynamiczny materiał na facebooku – czy warto wykorzystać go w reklamach
A gdyby tak stworzyć kilka wersji wszystkich elementów kreacji reklamowej i wymieszać je na wszystkie sposoby… automatycznie. Materiał dynamiczny (Facebook Dynamic Creative) łączy różne elementy reklam: grafikę, tekst, film, nagłówek, opis nagłówka Call To Action na wiele sposobów, aby znaleźć ten najskuteczniejszy. Sprawdza się on doskonale kiedy nie masz pewności jaki wariant reklamy zadziała najlepiej na konkretną grupę odbiorców. Można tworzyć je w menadżerze reklam. Jest możliwość dodania…
Czytaj więcejJak prowadzić fanpage z branży nieruchomości?
🏠 „Sprzedam dom”, „Kupię mieszkanie”, „Wynajmę pokój”. Te hasła przeczytasz już nie tylko na Gratce, Gumtree czy OLX. Rynek nieruchomości rozgościł się w mediach społecznościowych. Ale nie wystarczy BYĆ. Trzeba wiedzieć, JAK być skutecznie ✅ Pokażemy Ci kilka tipów dla branży nieruchomości w social media 👍 Podejmij decyzję – SPRZEDAJESZ czy KUPUJESZ NIERUCHOMOŚCI? Różne strategie przyjmiemy w zależności od profilu działalności pośrednika czy agencji nieruchomości. Warto na początku zastanowić się,…
Czytaj więcejKilka słów o wieloznaczności w reklamie
Wieloznaczność to nie tylko sam chwyt językowy, ale też zręczne operowanie językiem – którego z czasem nauczy się każdy copywriter. Co to jest wieloznaczność? Najprościej mówiąc – to znaczy, że zamek może być z piasku, ale może być też w drzwiach. Wieloznaczność to użycie środków językowych – homonimów – czyli wyrazów o takiej samej pisowni, ale różnym znaczeniu w celu wzbudzenia zainteresowania w odbiorcy. Zły i dobry przykład wieloznaczności Przecież to proste – pomyślicie, jednak…
Czytaj więcejJak rozkręcić profil na Instagramie*?
W dobie influencerek, a co za tym idzie – widocznego „czynnika ludzkiego” w marketingu, warto się zastanowić nad tym, jak rozkręcić profil firmowy na Instagramie. Będąc użytkownikami social mediów, zazwyczaj widzimy efekt, a nie proces. Proces stawania się ciekawym profilem w internecie, rozpoznawalną marką z dużą i wierną społecznością fanów bywa żmudny, ale jednocześnie satysfakcjonujący, gdy widzimy, że nasza praca przynosi efekt. Co zrobić, by zwiększyć zasięg organiczny, a tym samym zbudować…
Czytaj więcejDlaczego Facebook ma przewagę?
Wyobraź sobie, że jedziesz przez samo centrum miasta. Z każdego bilbordu krzyczą do Ciebie banery reklamowe, hasła, promocje, jedno wielkie, głośnie, wyświechtane KUP MNIE. Zakładasz słuchawki i wtapiasz się tłum innych maszerujących do pracy ludzi. Po kilku sekundach zatopiony w swoim ulubionym kawałku, nie zwracasz uwagi na ani jeden bilbord. Nie interesuje Cię to, bo nie szukasz nowego samochodu, salonu piękności ani nawet nowych butów do biegania. Reklama na Facebooku…
Czytaj więcejJak poprawić wyniki Google Ads nawet o 30-40%?
Zapraszam Cię do przeczytania case study na temat optymalizacji kampanii Google Ads. Zanim przejdziemy do analizy, zobacz jak poprawiły się wyniki! Jest to dodatkowo ciekawy przypadek, ponieważ ta kampania jest… naszą kampania. Dlatego nie ma tematów tabu i rozłożymy na części najważniejsze elementy tej kampanii! Wybierz odpowiednie słowa kluczowe w Google Ads Często powtarzam, że połowa sukcesu to słowa kluczowe. Użytkownicy wpisują różne słowa kluczowe, które odzwierciedlają ich…
Czytaj więcej