Doładowujesz konto reklamowe, Facebook pożera kolejne środki, a efektów nie widać? Reklama po prostu nie działa i chcesz już się poddać, spisać Facebook Ads na straty… Poczekaj. Zastanów się jakie mogą być tego powody i co robią te wszystkie firmy, które na Facebooku opierają cały swój marketing. Jest kilka najpowszechniejszych powodów nieskutecznej reklamy w tym…

Czytaj dalej

Komunikacja jest trudna, ponieważ nie wejdziemy w głowę drugiego człowieka i nie dowiemy się czego oczekuje – warto więc wiedzieć, że ważne jest nie tylko to jak mówimy, ale również jak słuchamy! UCHO RZECZOWE Skupiamy się tutaj na faktach, odbieramy informacje wprost, klarownie. Osoby z takim uchem nie doszukują się w komunikatach podtekstów, nie szukają…

Czytaj dalej

Poznajcie Anię. Ania pracuje jako Project Manager w firmie średniej wielkości. Mimo swojego młodego wieku, ma już wiele doświadczenia i niezwykłą umiejętność analityczną, szybko awansowała, jednak przez to, że jest młodsza od innych – mimo swoich zdolności – nie czuje się kompetentna do wielu zadań. W tym do zwracania uwagi starszym współpracownikom. Po realizacji jednego…

Czytaj dalej

Każdy kto zleca zaprojektowanie strony internetowej staje przed dylematem… tworzyć stronę „one-page” czy stronę internetową z zakładkami? Słowem wyjaśnienia, strona „one-page” to taka, której wszystkie treści znajdują się na jednej, długiej zakładce. Natomiast strona z zakładkami to, jak nazwa wskazuje, strona posiadająca oddzielne podstrony dla różnych kategorii, np. o nas, oferta, galeria, kontakt itd. Jako…

Czytaj dalej

Osobie, która całe życie starała się pisać „ładnie” i z własnym stylem, praca w agencji reklamowej może przynieść rozczarowania. Nagle okazuje się, że twój tekst nie ma zachwycać! Zwykle nie musi nawet poruszać… a w najgorszym wypadku nawet bawić! Spokojnie. Okazuje się, że tylko czasem. W dodatku można to zrozumieć i wciąż czerpać z pisania…

Czytaj dalej

Krok pierwszy tworzenia treści reklamowej: krótko, zwięźle i na temat… to właściwie jak? No właśnie, pomyślcie o reklamach perfum, które słowami musza oddać zapach. ,,hipnotyzująca miłości wyrażająca Twoje uczucia…’’, ,,tryumf kobiecości, w którym odnajdziesz swój seksapil…’’ Te obszerne opisy mają oddać jak najbardziej zmysłowe odczucia, powołują się na wartości, po których chce się poruszać nasz…

Czytaj dalej

[Działa w każdej branży] Google Maps nie tylko zastępuje tradycyjne urządzenia GPS, ale też pomaga klientom w znajdowaniu firm. Wielu klientów po prostu woli korzystać z usług lokalnych przedsiębiorców i kupować od lokalnych firm. Podzieliłem tekst na dwie części. W pierwszej pokażę jak założyć profil, a w drugiej części pokazuje jak wycisnąć z profilu w…

Czytaj dalej

Odbiór wirtualnego świata, którym coraz bardziej się otaczamy, budowany jest na dwóch wizualnych filarach: obrazie oraz tekście. O rosnącej filarowej konkurencji w postaci emotikonek na razie nie wspominam, na to przyjdzie jeszcze czas. Mówi się, że „jeden obraz jest w stanie oddać więcej, niż tysiąc słów”, ale Internet weryfikuje ten pogląd w kilku sprawach. Weźmy…

Czytaj dalej

A) „Profesjonalna firma remontowa dla Ciebie! Jako rodzinna firma z wieloletnim doświadczeniem na rynku remontowo – budowlanym oferujemy naszym klientom szeroki wachlarz wyspecjalizowanych usług. Grupa profesjonalistów w swojej branży dysponując najwyższej jakości sprzętem i technologią wychodzi naprzeciw wymaganiom klientów. Przycisk: Zapraszamy do zapoznania z ofertą DOROTEX.” B) „Wykończymy wszystko! – Pozamiatane! Remont mieszkania zamknięty w terminie.…

Czytaj dalej

Pamiętacie Krainę Grzybów? Kiedyś na serwisie YouTube pojawił się dziwaczny kanał nazwany ,,KrainaGrzybówTV’’. Klimat lat 90, psychodeliczne, budzące strach i zaniepokojenie odcinki przypominały poranny program dla dzieci lecący w odbiornikach z kineskopem, w PRL-owskim mieszkaniu z blokowiska … Najpierw posłuchajcie historii Krainy Grzybów, a później przejdziemy do spraw marketingowych Poznajcie Agatkę, kilkuletnią dziewczynkę z doklejonymi…

Czytaj dalej